مجموعه شعر شکوه قاسم‌نیا نقد می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۸:۲۸
کد خبر: ۴۸۵۸۰۲
مجموعه شعر شکوه قاسم‌نیا نقد می‌شود
نشست نقد و بررسی مجموعه «شعر و شکر» با حضور دست ­اندرکاران این مجموعه و همچنین جمعی از شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این نشست، محسن طائب مدیر انتشارات پیدایش، شکوه قاسم‌­نیا شاعر و دبیر مجموعه، مهران زمانی مدیر هنری نشر به همراه محمد گودرزی از منقدان حوزه شعر و ادبیات، محمدعلی بنی اسدی و ساعد مشکی حضور دارند.

مجموعه «شعر و شکر» در سال ۱۳۹۳ از سوی انتشارات پیدایش منتشر شد. این مجموعه زیر نظر شکوه قاسم‌نیا، نویسنده و شاعر مطرح ادبیات کودکان و با همکاری شاعران پیشکسوتی چون مصطفی رحماندوست، اسدالله شعبانی، ناصر کشاورز، افسانه شعبان‌نژاد، جعفر ابراهیمی، مهری ماهوتی، شراره وظیفه شناس، بابک نیک‌طلب و مریم هاشم‌پور منتشر شده است.

«شعر وشکر» شامل ده جلد کتاب است که هر کدام زیر نظر یکی از تصویرگران نام ­آشنای این حوزه گردآوری شده است. حسن موسوی، بهار اخوان، نگین احتسابیان، سارا خرامان، سحر حقگو، نرگس محمدی و مهشید راقمی تصویرگری این مجموعه را برعهده داشته‌اند.

«بوس خیس»، «تولد قارقارک»، «هزار تا نی‌نی»، «بی‌اجازه!»، ‌ «پولک به پولک»، «کفش‌های جیک‌جیکی»، «پر، پر منم پر»، «خنده‌ ما قشنگه»، «مثل یه بلبل کوچولو» و «هم این قشنگ، هم اون قشنگ»  عناوین این مجموعه هستند.

نشست نقد و بررسی مجموعه «شعر و شکر» ساعت ۱۵ تا ۱۷چهارشنبه (۳ آذر ۱۳۹۵) در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک واقع در بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ، کوچه هورچهر، شماره ۱۳ واحدهای ۱ و ۲ برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز