تقدیر معاون صدا از برنامه‌ساز برنده جایزه Abu

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۸۶۱۶۶
تقدیر معاون صدا از برنامه‌ساز برنده جایزه Abu
معاون صدا با حضور در جلسه شورای مدیران شبکه رادیویی ایران از حسین معصومی، برنده جشنواره Abu در بخش تعاملی تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری برنا، پس از موفقیت برنامه‌سازان رادیو ایران در جشنواره‌های خارجی و داخلی  و کسب عنوان برنامه برتر در بخش تعاملی مسابقه Abu، معاون صدا در نشستی صمیمی ضمن تقدیر از برنده جشنواره Abu از زحمات همکاران شبکه رادیو ایران تشکر کرد و کسب سایر عناوین در جشنواره‌های دیگر را به آنها تبریک گفت.

نسرین آبروانی با بیان اینکه «این موفقیت متعلق به تمام رادیو است»، گفت: مسلماً موفقیتی که آقای معصومی کسب کرده‌اند به خاطر زحماتی است که دوستان در شبکه متقبل شده‌اند و این نتیجه به تنهایی به دست نمی‌آمد.

معاون صدا با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی و با تاکید بر استفاده از ظرفیت برندگان جشنواره‌ها برای انتقال تجربه به برنامه‌سازان جوان‌تر، اظهار کرد: برنامه‌سازانی مانند آقای معصومی صاحب سبک خاص خودشان هستند و این افراد باید نیروهایی مانند خودشان را تربیت کنند. سواد رسانه‌ای و تکنولوژی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا خلاقیت شکل بگیرد؛ ضمن اینکه کار در رادیو ایران به لحاظ اینکه نگاه ملی و سراسری دارد ، سخت‌تر است، چراکه ایرانی بودن باید در این شبکه همواره حفظ شود و خوشبختانه با چیدمان مناسب در شبکه ایران پیام‌ها به شکل منطقی و در قالب‌های نو و البته با حفظ نگاه ملی و ایرانی منتقل می‌شوند.

همچنین مدیر شبکه رادیویی ایران گزارشی از برنامه‌های آموزشی این شبکه ارائه کرد و گفت: در حال حاضر هفت برنامه آموزشی در شبکه در جریان است که «کارگاه مستند» و «کارگاه برنامه‌های تعاملی» از جمله آنها به شمار می‌روند.

در ادامه درباره دوره‌های  آموزشی «شیوه‌های انسجام در برنامه های رادیویی» ،«مدیریت بحران در برنامه‌سازی»، «سواد رسانه‌ای» و «بایدها و نبایدها» توضیحاتی داده شد.

در پایان مراسم معاون صدا با اهدای لوح و جایزه ویژه از حسین معصومی، برنده جایزه برنامه برتر تعاملی در مسابقه Abu تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز