چاپ دو کتاب داستانی ازیک نویسنده/گم شده‌ای در مه به بازار نشر آمد

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۴:۲۲
کد خبر: ۴۸۶۳۴۹
چاپ دو کتاب داستانی ازیک نویسنده/گم شده‌ای در مه به بازار نشر آمد
رمان بلند «سیمای شکسته پدر سالار» و داستان بلند «گم شده ای در مه» نوشته سید مرتضی مصطفوی توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رمان «سیمای شکسته پدر سالار» و داستان بلند «گم شده ای در مه» نوشته سید مرتضی مصطفوی به تازگی توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شده اند.

نویسنده این دو کتاب داستانی، نگارش فیلمنامه های سینمایی «محدوده ابری»، «خاکستر و برف» و سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» را در کارنامه دارد. وی همچنین کتاب‌های داستانی «تا بی نهایت» و «زندگی مه آلود پریا» را به چاپ رسانده است.

داستان رمان «سیمای شکسته پدر سالار» درباره خانواده‌ای است که پدرش شخصیت خود رای و با جذبه‌ای است و فرزندان او که به بن بست اقتصادی رسیده‌اند برای رسیدن به اموال پدر تلاش های زیادی می کنند اما با شکست مواجه می شوند. به این ترتیب، داستان آن جا جلو می‌رود که یکی از پسران مجبور می‌شود به وسیله رازی که سال هاست از پدر می داند او را تهدید کند و... و.

داستان بلند «گم شده‌ای در مه» نیز روایتگر زندگی جوانی است که در جاده مه‌آلود گرفتار شده و مسیر خود را گم می‌کند. این شخصیت در حالی که ناامید شده و مرگ تهدیدش می‌کند، با اتفاق عجیبی رو به رو می‌شود. در نتیجه مسیر زندگی اش تغییر پیدا کرده و سرنوشتش تحت شعاع آن اتفاق قرار می‌گیرد...

این دو کتاب به تازگی چاپخانه را ترک کرده و وارد بازار نشر شده اند.

نظر شما