مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی تمدید شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۰:۳۸
کد خبر: ۴۸۶۳۵۶
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی تمدید شد
مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ستاد برگزاری چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با توجه به تعطیلات پیش‌رو در هفته آینده و همچنین درخواست‌ فیلمسازان، مهلت ارسال اثر به این جشنواره را به مدت یک هفته و تا پایان ساعت کاری شنبه ۱۳ آذرماه تمدید کرد.

دبیرخانه جشنواره این روزها در حال نهایی کردن لیست آثار رسیده به این رویداد سینمایی است و هیات انتخاب نیز کار خود را از ۱۴ آذرماه آغاز خواهد کرد. بنابراین به هیچ یک از آثاری که بعد از تاریخ تمدید شده به دبیرخانه ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پیش از این، پنجم آذرماه مهلت ارسال نسخه نهایی آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده بود.

جشنواره فیلم فناوری و صنعتی در دوره چهارم خود در دو بخش فیلم (فیلم مستند، کوتاه و موبایلی) و عکس (مجموعه و تک‌عکس صنعتی یا تبلیغاتی) پذیرای آثاری مرتبط با فضای صنعت، نوآوری و فناوری ایرانی است. این رویداد سینمایی با همکاری سینماگران و عکاسان برجسته‌ به عنوان اعضای هیات‌های انتخاب و داوری برگزار خواهد شد که اسامی آنها از هفته آینده به تدریج اعلام می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

۱۳ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود.

نظر شما