"وقتی ابرها پایین می آیند " درفرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۸۶۶۳۱
وقتی ابرها پایین می آیند  درفرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود
فیلم مستند «وقتی ابرها پایین می آیند» به کارگردانی معین کریم الدینی یکشنبه 7 آذرماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضورعوامل فیلم اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در شهر محمودآباد هند قلعه ای وجود دارد که در حدود چهارصد سال قدمت دارد. در این قلعه مردی زندگی می کند که برگزار کننده ی آیین هایی است که در دهه اول محرم انجام می شوند . آیین هایی که توسط هندوها ، سنی ها و شیعه ها با هم برگزار می شوند و اشتراکات فرهنگی چند مذهب را در خود جای می دهند.

مستند «وقتی ابرها پایین می آیند» تاکنون دیپلم افتخار بهترین تصویربرداری در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر و جایزه تندیس فیروزه ای بهترین کارگردانی درپنجمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت را بدست آورده است.

معین کریم الدینی (نویسنده، کارگردان، تدوین‌گر و تهیه‌کننده)، فاطمه سرافراز(تهیه کننده)، محمد لطفیان(مدیر تصویر‌برداری)، آریا عظیمی‌نژاد(موسیقی) و محمد بهرامی(صدابردار) جمعی از عوامل این فیلم مستند هستند.

معین کریم الدینی (کارگردان) و عزیزالله حاجی مشهدی (منتقد) مهمانان چهارصد و چهاردهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقه‌مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز