نیمی از «مرز خوشبختی» ضبط شد/ بازدید یک مدیر از پشت‌صحنه سریال

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۷:۵۱
کد خبر: ۴۸۸۹۳۲
نیمی از «مرز خوشبختی» ضبط شد/ بازدید یک مدیر از پشت‌صحنه سریال
مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما پنجشنبه ۱۱ آذرماه به پشت صحنه سریال نوروزی «مرز خوشبختی» رفت و در جریان تولید آن قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تصویربرداری سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده این روزها در منزلی در شهریار ادامه دارد و بعد از چند روز گروه سازنده به تهران بازمی گردند.

تاکنون حدود ۵۰ درصد از تصویربرداری این سریال نوروزی به تهیه کنندگی مهران رسام انجام شده است. روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه نیز مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از پشت صحنه این اثر بازدید کرد و در جریان روند تولید سریال قرار گرفت.

این سریال با ایفای نقش بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب آماده پخش نوروزی در ۱۵ قسمت از شبکه دو سیما می شود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: به طلا و تلاش و عشق... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت می رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب هاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست و انتخاب نهایت خوشبختی است.

از جمله عوامل این سریال عبارتند از تهیه کننده: مهران رسام، جانشین تهیه کننده: مجید پرکار رضاییه، مشاور پروژه: علی اصغر آزادان، نویسنده: علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: امین عابدی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، آهنگساز: آرمان موسی پور، مدیر تولید: شاپور دلدار، طراح صحنه و لباس: سارا صفری، طراح چهره پردازی: سحر موسوی، مدیرتدارکات: اصغر پسندپور، صدابردار: علی ظهوری، مدیر برنامه ریزی: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، دستیاران کارگردان: عارف ابراهیمی، شایان سید محمود، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، دستیار اول صحنه: علی جعفردوست، تصویربردار پشت صحنه: امیر ژوبین، عکاس: ارمغان رسام، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری.

نظر شما