رهبر ارکستر جوانان جهان به ایران می آید/ برگزاری چند مستر کلاس

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۸:۰۴
کد خبر: ۴۸۹۹۴۸
رهبر ارکستر جوانان جهان به ایران می آید/ برگزاری چند مستر کلاس
رهبر ارکستر جوانان جهان به دنبال امضای تفاهم نامه با یکی از مراکز دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برای برگزاری یک مستر کلاس موسیقایی به تهران می آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزار برنا، دامیانا جورانا رهبر ارکستر جوانان جهان به دنبال امضای تفاهم نامه خود با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران، هفته آینده برای برگزاری مسترکلاس نوازندگی و همنوازی به تهران می آید.

سوسن تقی‌پور رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران با اعلام این خبر گفت: بعد از امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه با ارکستر جوانان جهان، در اولین اقدام دامیانا جورانا با حضور در تهران طی روزهای ٢٠ و ٢١ آذرماه مستر کلاس نوازندگی ویولون، ویولا و همنوازی را با همکاری آکادمی موسیقی «پنج خط» در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می کند.

تقی پور درباره مفاد تفاهم نامه دانشگاه با ارکستر جوانان جهان بیان کرد: اجرای مشترک ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه با ارکستر جوانان جهان، آهنگسازی قطعات مشترک، حضور و دعوت از دانشجویان مستعد دانشگاه در ارکستر جوانان جهان، حضور دانشجویان مستعد در مستر کلاسهای تخصصی در ایتالیا، برگزاری سمینارهای مختلف توسط اساتید ایتالیایی در ایران، برگزاری مستر کلاس هایی درباره موسیقی ایرانی توسط اساتید دانشگاه ما در ایتالیا از جمله مفاد این تفاهم نامه هستند که در اولین قدم مستر کلاس رهبر این ارکستر را در تهران داریم.

مستر کلاس نوازندگی و همنوازی دامیانا جورانا در حالی یکشنبه و دوشنبه ٢٠ و ٢١ آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران برگزار می شود.

نظر شما