سرپرست فضای مجازی و مدیر تولید و فنی شبکه کودک منصوب شدند

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۹:۵۴
کد خبر: ۴۹۰۲۹۱
سرپرست فضای مجازی و مدیر تولید و فنی شبکه کودک منصوب شدند
سرپرست تولید و انتشار محتوای فضای مجازی شبکه کودک و نوجوان سیما و مدیر تولید و فنی این شبکه منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابوالفضل صالحی طی حکمی از سوی محمد سرشار رییس شبکه کودک و نوجوان سیما به سرپرستی مدیریت تولید و انتشار محتوای فضای مجازی این شبکه منصوب شد.

این حکم دوشنبه ۱۵ آذر ماه، طی جلسه ای با حضور محمد سرشار رییس شبکه کودک و نوجوان، مجید شعبان پور رییس مرکز تولید و فنی صدا و سیما و جمعی از مدیران معاونت فنی و شبکه کودک و نوجوان سیما ابلاغ شد.

از سوابق ابوالفضل صالحی می توان به مدیریت تولید و فنی شبکه کودک و نوجوان و مدیریت رسانه های نوین سازمان صدا و سیما با حفظ سمت اشاره کرد.

وی همچنین مدیریت تلویزیون اینترنتی امام رضا (ع)، مدیریت رسانه های نوین شبکه پویا و مرکز صبا، تهیه کنندگی شبکه های سیما و تدریس دانشگاه را در سابقه خوددار است.

مدیر تولید جدید در شبکه کودک و نوجوان سیما 

سید اسامه حسینی خبیر، طی حکمی از سوی مجید شعبان پور رییس مرکز تولید و فنی صدا و سیما به مدیریت تولید و فنی شبکه کودک و نوجوان منصوب شد.

این حکم دوشنبه ۱۵ آذر ماه، طی جلسه ای با حضور محمد سرشار رییس شبکه کودک و نوجوان و جمعی از مدیران معاونت فنی و شبکه کودک و نوجوان سیما، طی جلسه تودیع و معارفه ابلاغ شد.

در سوابق سید اسامه حسینی خبیر، مدیریت فنی دفاتر بیروت و دمشق شبکه العالم، سرپرستی مانیتورینگ و ماهواره شبکه العالم و همچنین مدیریت تولید و فنی شبکه تهران به چشم می خورد.

همچنین در این جلسه از زحمات ابوالفضل صالحی مدیر فنی سابق شبکه کودک و نوجوان تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز