در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود

اجرای پرفورمنس به سرپرستی "نادر مشایخی"

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۶:۰۶
کد خبر: ۴۹۰۳۹۸
اجرای پرفورمنس به سرپرستی نادر مشایخی
اجرای "پرفورمنس" به سرپرستی نادر مشایخی با حضور هنرمندان و اهالی موسیقی برنامه روز چهارشنبه 17 آذر ساعت 19در فرهنگسرای ارسباران است .

به گزارش خبرگزاری برنا، در بخش اول این برنامه نادر مشایخی به بررسی موضوع" پرفورمنس "، "بریکولاژ" یا "سرهم بندی"می پردازد .

اجرای "بریکولاژ شماره 20" و "یک رویداد چند رسانه ای"بخش بعدی این برنامه است که با حضور گروه کودک "سل آوا" به سرپرستی شیوا الله وردی و نوازندگان باشگاه موسیقی ارسباران به روی صحنه می رود . 

به گفته مشایخی: به طور کلی می توان دو مدل برای "سیستم فکر و عمل انسان" شناسایی کرد که انسان این دو مدل را برای ساخت و انتقال آن چه ساخته به کار می برد. مدل اول سیستمی بر اساس علت و معلول است که در این سیستم پیش بینی ضروری است و اجرا بعداز تهیه نقشه صورت می گیرد . این سیستم بر اساس آینده نگری شکل می گیرد. مدل دوم "سرهم ـ بندی" یا بریکولاژ است و در این سیستم نقشه و اجرا همزمان رخ می دهد و نیازی به پیش بینی ندارد .هدف اصلی این پروژه جستجوی جنبه های گوناگون سرهم ـ بندی در دنیای پیرامون ما ایرانی هاست و ضروری است عادت های ذهنی همیشگی برای عمل بر اساس سیستم علت و معلولی کنارگذاشته شود که تنهاقاعده آن نیز"کار" است.

نادر مشایخی فارغ التحصیل رشته آهنگسازی و رهبری ارکستر از وین است.  مشایخی در سال ۲۰۰۱ ارکستر وین را تشکیل داد و از همان سال‌ها رهبری ارکسترهایی چون وین ۲۰۰۱ و کاپلا کوندورتا و نیز همکاری با هنرمندانی چون هانا شیگولا ،شرکت در فستیوال های معتبر اروپا، آمریکا و آسیا، رهبری ارکستر سمفونیک تهران و اجرای کنسرت با این ارکستر در اتریش (دو بار) و آلمان، تدریس در دانشگاه تهران، دانشکده صدا و سیما و کنسرواتوار تهران از فعالیت‌های این آهنگساز و موزیسین است.

علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز