لوون هفتوان بار دیگر «بازی یالتا» را اجرا می‌کند/ تغییر یک بازیگر

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۴:۳۳
کد خبر: ۴۹۰۷۴۶
لوون هفتوان بار دیگر «بازی یالتا» را اجرا می‌کند/ تغییر یک بازیگر
نمایش «بازی یالتا» به طراحی و کارگردانی لوون هفتوان از ۵ دی ماه در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، لوون هفتوان بازیگر و کارگردان تئاتر که با بازی در فیلم سینمایی «پرویز» برای مخاطبان ایرانی شناخته شد به زودی نمایشی در تماشاخانه باران روی صحنه خواهد برد که از همکاری با روشنک گرامی و وحید رهبانی در این نمایش خبر داد.

روشنک گرامی که با بازی در فیلم سینمایی «قاعده تصادف»  معرفی شد به زودی در نمایش «بازی یالتا»  که پیشتر در سالن «کنش معاصر» اجرا شده بود با وحید رهبانی همبازی خواهد شد.  این نقش در اجرای پیشین بر عهده شادی کرم رودی بود.

نمایش «بازی یالتا»  نوشته برایان فریل نویسنده شناخته شده ایرلندی توسط لوون هفتوان بازیگر ایرانی مقیم کادانا که سال‌های دور در روسیه و کانادا به فعالیت تئاتری مشغول بود در تماشاخانه باران از ۵ دی ماه روی صحنه خواهد رفت.

وحید رهبانی و مانی منادی زاده از دیگر بازیگران این اثر نمایشی خواهند بود و آلبرت بیگ‌جانی تهیه‌کننده، مانی منادی‌زاده موسیقی، آبس خلقی طراح نور، سارا حدادی  مدیر روابط عمومی از دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

نمایش «بازی یالتا» به طراحی و کارگردانی لوون هفتوان از۵ دی ماه در تماشاخانه باران واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی روی صحنه خواهد رفت.

نظر شما