به مناسبت هفته وحدت در فرهنگسرای بهمن؛

رادیو ایران با ویژه برنامه «کوی نشاط» به منطقه ۱۶ می آید

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۲۶۰
رادیو ایران با ویژه برنامه «کوی نشاط» به منطقه ۱۶ می آید
رادیو ایران با برگزاری ویژه برنامه طنز «کوی نشاط» در فرهنگسرای بهمن به استقبال هفته وحدت می رود.

به گزارشخبرگزاری برنا، این ویژه برنامه از 19 تا 26 آذرماه هر روز ساعت 16 تا 18 در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

برای این جشن بخش های مختلفی در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به بخش های طنز نمایشی «کوی نشاط» با بازی جواد انصافی، امیر پارسی، سروش جمشیدی، شهرام لاسمی، فاطمه صدرایی، مژگان عظیمی، مریم شایسته، ارسلان جولایی، الهام زرتاختی، پیمان قریب پناه، بهنام قربانی، ویدا شهشهانی، آسیه گرجی، منیکا جهانبان، سیاوش قاسمی، امیرحسین انصافی و محمد حسن حسینیان، اجرای زنده موسیقی نواحی توسط دو گروه به سرپرستی کامران همت پور و امیر حسن انصافی، همچنین اجرای قطعات با کلام توسط خوانندگانی همچون محسن میرزازاده، جمشید عزیز خانی، علی خدایی ومحمد حشمتی با موضوع هفته وحدت اشاره کرد.

اجرای بخش های طنز توسط صدا پیشگان سیاوش قاسمی، هومن راسخی، اجرای مسابقه برای تماشاگران و ایجاد درخت دوستی به صورت نمادین و بهترین جملات در مورد هفته وحدت و همدلی مسلمانان و دعوت از مهمانان عرصه هنر از جمله بازیگران تلویزیون و سینما از دیگر بخش های این جشن های شاد است.

گفتنی است؛ گلچینی از  این برنامه به تهیه کنندگی مهدی ساعی، روز بعد از اجرا از ساعت 19:30 تا 20:30 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

حضور برای عموم شنوندگان رادیو در این برنامه آزاد است.

علاقه مندان برای بهره مندی از این ویژه برنامه طنز می توانند به سالن مبارک فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55304138 تماس بگیرند.

نظر شما