نهمین حضور بین المللی وارونگی در جشنواره فیلم دبی

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۴:۱۲
کد خبر: ۴۹۱۹۱۸
نهمین حضور بین المللی وارونگی در جشنواره فیلم دبی
فیلم سینمایی وارونگی به کارگردانی و تهیه کنندگی بهنام بهزادی در نهمین نمایش بین اللملی خود درجشنواره فیلم دوبی به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، جشنواره بین‌المللی فیلم دبی یکی از جشنواره‌های فیلم آسیا است که هرساله در دوبی برگزار می‌شود. این جشنواره در دسامبر ۲۰۰۴ با شعار پیوند فرهنگ‌ها، برخورد اندیشه‌ها آغاز به‌کار کرد. 

وارونگی که اکران آن از شب یلدا آغاز می‌شود، جایزه بهترین فیلم از جشنواره مد ایتالیا را از آن خود کرد و بعد از اکران در جشنواره فجر در بخش نوعی نگاه جشنواره کن، جشنواره‌های ونکوور، هامبورگ، کمبریج، مِد ایتالیا، کرلا، فستیوال فیلم‌های ایرانی کانادا و هفته فیلم‌های ایرانی پاریس روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. 

پخش این فیلم سینمایی بر عهده پخش رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است.
فیلمنامه این فیلم سینمایی را بهنام بهزادی به نگارش درآورده است.
 
سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا،علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات،عباد کریمی بازیگران وارونگی هستند.
در خط داستانی وارونگی آمده است : سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه ی آنها که در گذشته  ناکام مانده، حالا  درآستانه شکل گیری دوباره است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز