بررسی تغییر واحد پول ملی در "پایش"

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۶:۱۴
کد خبر: ۴۹۲۲۳۹
بررسی تغییر واحد پول ملی در پایش
برنامه اقتصادی "پایش" امشب یکشنبه 21 آذر با موضوع نقد و بررسی تغییر رسمی واحد پول ایران از ریال به تومان و برابری هر تومان با ۱۰ ریال به روی آنتن می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا، این برنامه درگفتگویی با کارشناسان، آثار تغییر رسمی واحد پول ایران از ریال به تومان بر اقتصاد ایران تحلیل و بررسی خواهد شد. هچنین ماجرای سفارش هشت کشتی به کره جنوبی و اشک های مدیرعامل یک شرکت کشتی سازی به علت عدم توجه مسوولان در این برنامه بررسی می شود. در بخش دیگری از برنامه این هفته مریم صفایی فرید کارآفرین جوان با حضور در استودیو برنامه پایش تجربیات موفقیت خود را در اختیار بینندگان قرار می دهد.
 
صفایی فرید 26 ساله است و توانسته برای خود کارآفرینی کند. غلامرضا صادقی مقدم دیگر کارآفرین نیز با حضور در این برنامه، تجربیات کارآفرینی خود را تشریح می کند و در پایان این برنامه مدیر مدرسه ای که خود روزی از دیوار مدرسه بالا رفت و مدرسه را ترمیم کرد، مهمان برنامه پایش می شود.
 
سوال نظرسنجی برنامه این هفته به این شرح است: به نظرشما بهترین تصمیم درباره واحد پول ؟1- تومان، 10ریال فعلی شود 2- تومان، 10هزار ریال فعلی شود 3- تغییری نکند 4- بجای این کارها، مشکلات تولید و اشتغال را حل کنند. بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.
 
برنامه "پایش" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب حوالی ساعت 23:15 با اجرای کیا داود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.
نظر شما