«افق مستند» دست های پشت پرده بانک های آمریکایی را افشا می کند

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۱:۱۲
کد خبر: ۴۹۲۲۹۶
«افق مستند» دست های پشت پرده بانک های آمریکایی را افشا می کند
بیست و دومین قسمت برنامه تلویزیونی «افق مستند» با موضوع دست های پشت پرده بانک های آمریکایی در مسائل سیاسی این کشور همراه با نمایش مستند «گلدمن ساکس»، یکشنبه ۲۱ آذرماه از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، بیست و دومین قسمت برنامه تلویزیونی «افق مستند» با نمایش مستند «گلدمن ساکس» و با حضور ساسان شاه ویسی کارشناس مسائل اقتصادی که در مورد دست های پشت پرده بانک های آمریکایی در مسائل سیاسی این کشور و بدهی های کشور آمریکا و از بین رفتن ارزش دلار در بین سایر کشورها با مجری برنامه به گفتگو می نشیند، همراه است.

در ایالات متحده یک طبقه ثروتمند با داشتن نقشی مسلط در اقتصاد و دولت وجود دارد که خاستگاه آن در شرکت ها و بانک های بزرگی نظیر گلدمن ساکس است.

این طبقه نه تنها در حوزه اقتصاد بلکه در شکل دهی به وضعیت سیاسی آمریکا نقش عمده ای ایفا می کند؛ از بین بردن ارزش پول و تزریق پول بدون پشتوانه از ایده های این گروه به شمار می رود. نکته حائز اهمیت اینکه صهیونیست ها اکثریت اعضای این طبقه کوچک اما صاحب قدرت را تشکیل می دهند.

مجموعه مستند «گلدمن ساکس، اربابان جهان» به کارگردانی جان لوک لئونارد، به روند شکل گیری این طبقه و نیز راه های نفوذ آنها در سیاست و اقتصاد آمریکا می پردازد.

بیست و دومین قسمت «افق مستند» را می توانید یکشنبه ۲۱ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن را ساعت های ۸ و ۱۳ روز بعد از شبکه افق ببینید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز