شورای داوری دوسالانه نقاشی دامون فر مشخص شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۷:۳۱
کد خبر: ۴۹۳۳۸۹
شورای داوری دوسالانه نقاشی دامون فر مشخص شد
آیدین آغداشلو با حکمی از سوی سیف الله پویاراد رئیس دوسالانه دامون فر، برای سومین بار رئیس شورای داوری این دوسالانه نقاشی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیدین آغداشلو در حالی ریاست شورای داوری ششمین دوسالانه ویژه جوانان زیر ٢٥ سال ایران را پذیرفت که در دوره نخست این رویداد در تابستان ١٣٨٥ و نیز ۲ سال پیش، در دوره پنجم عهده دار این مسئولیت بود.

پویاراد، در بخش هایی از حکم انتصاب آغداشلو نوشته است: موج فزاینده نقاشی اندیشه پرداز ایران، توجه گالری های حرفه ای به هنرمندان جوان و نقشی که دوسالانه دامون فر در معرفی هنرمندان زیر ٢٥ سال ایران ایفا می کند مرهون همت بلند و دلسوزانه حضرت عالی و نخبگان هنر کشورمان است؛ خوشحالم که بار دیگر قبول زحمت فرموده اید تا با تمرکز بر تلاش‌های نوجویانه جوانان هنرمند، استعدادهای نوظهور و بارقه های امید را حمایت و ستایش کنیم.

پیش از این چهره هایی نظیر سیدمحمد احصایی، فرح اصولی، فرشید مثقالی، محمد ابراهیم جعفری، حسین خسروجردی، معصومه مظفری، بابک اطمینانی، سید مهدی حسینی، حبیب الله صادقی، محمد علی بنی اسدی، پویا آریان پور، بهنام کامرانی، آریا اقبال، رزیتا شرف جهان، بهرنگ صمدزادگان و مصطفی اسداللهی در شورای داوری دامون فر حضور داشتند.

نفر نخست ششمین دوسالانه نقاشی دامون فر مسافر آلمان و مهمان آکادمی هنری فابرکاستل خواهد بود. به نفرات بعدی هم جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

این دوسالانه با همکاری گالری دامون فر با کویلو برند ایرانی آلمانی، فابرکاستل آلمان، کانسون و پ ب او فرانسه از ۲۰ دی ماه در گالری پردیس ملت افتتاح می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز