پویش احترام به پیشکسوتان هنر راه اندازی شد/ پیامی برای بزرگترها

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۹۳۷۲۶
پویش احترام به پیشکسوتان هنر راه اندازی شد/ پیامی برای بزرگترها
دبیرخانه سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) با هدف ترویج اخلاق‌مداری در حوزه فرهنگ و هنر «پویش احترام به پیشکسوتان هنر» را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دبیرخانه سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) همزمان با برگزاری این رویداد موسیقایی، در راستای ترویج فرهنگ احترام و تکریم بزرگان فرهنگ و هنر «پویش احترام به پیشکسوتان هنر» را راه اندازی کرد.

در توضیحات راه اندازی این پویش فرهنگی آمده است:

«احترام به بزرگ تر و پیشکسوت از مهم ترین آموزه‌های اخلاقی، فرهنگی و دینی ما ایرانیان است که سرمایه‌ای فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود و همگان به ویژه کسانی که در حوزه فرهنگ فعالیت دارند وظیفه در حفظ و ارتقای آن دارند. در این میان، آشنا ساختن کودکان و نوجوانان که آینده‌سازان این مرز و بوم به شمار می‌روند با این آموزه ها، ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

در این راستا، دبیرخانه سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) به عنوان یک وظیفه انسانی و یک مسئولیت فرهنگی و اجتماعی، «اخلاق‌مداری در حوزه فرهنگ و هنر» و «ترویج فرهنگ احترام و تکریم پیشکسوتان هنر» را مورد تاکید مجدد قرار داده و بدین منظور «پویش احترام به پیشکسوتان هنر» را در قالب برنامه‌های سومین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم ۳) راه‌اندازی می نماید.

کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال می‌توانند در این پویش شرکت نمایند و احساس خود را نسبت به یک بزرگتر و پیشکسوت هنری در قالب جمله یا پیامی کوتاه تا تاریخ پنجم دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند . این در حالی است که گزیده پیام‌ها در کتاب جشنواره منتشر و از ارسال کنندگان پیام‌های برگزیده در مراسم اختتامیه سومین جشنواره و جایزه همایون خرّم که ۱۷ دی ماه ۱۳۹۵ در تالار حدت برگزار می‌شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.«

سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه با حضور گروه ها و هنرمندان گروه سنی کودک و نوجوان توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز