رییس کمیته امداد مهمان قسمت آخر «خط سوم» می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۵:۰۴
کد خبر: ۴۹۴۱۹۷
رییس کمیته امداد مهمان قسمت آخر «خط سوم» می‌شود
قسمت آخر برنامه خط سوم با اجرای نیما رئیسی و آرش ظلی پور میزبان رییس کمیته امداد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، میثم نورانی تهیه‌کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: از آن جایی که در خط سوم به بحث انفاق و مددجویی به کرات پرداختیم امشب و در آخرین قسمت این برنامه میزبان پرویز فتاح ؛ رییس کمیته امداد خواهیم بود. ما 42 قسمت خط سوم را روی آنتن بردیم و از آنجایی که قرار بود یک برنامه اجتماعی پیرامون درس های واقعه عاشورا بسازیم تلاش کردیم مباحث مهم این واقعه را با زندگی امروز پیوند بزنیم.

او ادامه داد: آموزه‌هایی نظیر امید ، ایستادگی و مایوس نشدن در واقعه کربلا به شدت به چشم می‌خورد و با سوژه یابی که در این برنامه داشتیم سعی مان بر این بود تا مهمانانی را دعوت کنیم که با مشکلات زندگی‌شان با تاسی به این آموزه‌ها روبرو شدند و موانع را پشت سر گذاشتند.

این تهیه کننده ادامه داد: «خط سوم» یک برنامه اجتماعی با محوریت محرم و صفر و نمایش جنبه های عرفانی این اتفاق بزرگ و مقدس بود که به نوعی سنگ بنایی بود برای آغاز این موضوع که تلویزیون هم بتواند برای این ایام برنامه‌ای ثابت و هر ساله داشته باشد. کمیته امداد، حامی این برنامه خیلی موافق است که این برنامه را در سال آینده هم داشته باشیم اما هنوز صحبتی رسمی برای ساخت این برنامه در سال آینده نشده است و باید دید در ادامه چه پیش می‌آید.

نورانی در پایان گفت: از کار و اجرای مجریان این برنامه راضی هستم و تقریباً به 60 درصد چیزی که در ابتدای برنامه هدفمان بود نزدیک شدیم والبته نقص های زیادی هم داشتیم که به خاطر پیش تولید کم و بحث‌های مالی رقم خورد که با این حال قابل اغماض است. از مدیر گروه و مدیر شبکه نیز برای همراهی و حمایت از خط سوم تشکر می کنم و امیدوارم مخاطبان ثابت خط سوم از دنبال کردن این برنامه راضی باشند و تاثیری از طریق مهمانان و محتوای برنامه گرفته باشند.

گفتنی است خط سوم با اجرای نیما رئیسی و آرش ظلی پور به کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی میثم نورانی در 42 قسمت 50 دقیقه ‌ای از شبکه سه سیما به صورت زنده روی آنتن رفت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز