در سالن میلاد طنین انداز شد؛

آرزوی خوشبختی در شب رویایی سیامک عباسی

۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۵:۲۷
کد خبر: ۴۹۴۳۸۳
آرزوی خوشبختی در شب رویایی سیامک عباسی
سیامک عباسی پس از هفت سال و برای دومین بار شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری برنا، سیامک عباسی خواننده جوان پاپ  کشورمان که پس از 7 سال، نخستین کنسرت خود را تابستان امسال برگزار کرد، شب گذشته (پنج شنبه 25 آذر) برای دومین بار روی صحنه رفت.

طرفداران این خواننده جوان علاوه بر هم صدا شدن با او به شوق دیدار و دیدن چهره اش استقبال خوبی از کنسرت ها کردند. سیامک عباسی طی هفت سال فعالیت هنری هیچ تصویری از خود منتشر نکرده بود و حتی تصویر روی جلد آلبوم رسمی این خواننده موسیقی پاپ با عنوان "خوشبختیت آرزومه" نیز، هیچ تصویری از این خواننده را نمایش نمی داد که همین موضوع یکی از عوامل استقبال چشمگیر از کنسرت های او بود.

شب گذشته اکثر قطعات آلبوم "خوشبختیت آرزومه" توسط سیامک عباسی خوانده شد. نکته قابل توجه آمادگی طرفداران حاضر در سالن میلاد برای همخوانی با خواننده محبوبشان در زمان خواندن قطعات این آلبوم بود.

سیامک عباسی و طرفدارانش با شور و انرژی خاصی با هم هم صدایی می کردند، گویی آمده بودند هفت سال دوری را جبران کنند و همه این سال ها را با هم بخوانند و آرزوی خوشبختی و عشق را در سالن میلاد فریاد بزنند تا شبی رویایی را رقم بزنند.

آلبوم "خوشبختیت آرزومه" 13 قطعه دارد که "سقوط"، "عشق دور"، "بارون"، "دریاچه نمک"، "خوبه حال من"، "ترس"، "فلسفه های پوچ"، "بارون"، "تن سپرده به باد"، "روزهای خوب"، "من انتخاب شدم"، "دچار" و "خوشبختیت آرزومه" قطعه های این اثر موسیقایی را تشکیل می دهند.
 
آهنگسازی قطعه ها را سیامک عباسی و امیر عظیمی برعهده داشته اند که البته عباسی بیشتر ترانه سرایی ها و تنظیم بعضی از قطعه ها را نیز انجام داده است. آرون حسینی، اشکان آبرون، کوشان حداد نیما غفاری، امیر عظیمی، مهیار رضوان و هادی سالاری (تنظیم کنندگان دیگر قطعات)، آرش پاکزاد، محمد فلاحی و کوشان حداد (میکس و مسترینگ) و حسین غیاثی (ترانه سرای یکی از قطعات) دیگر عوامل ساخت و پرداخت قطعات این مجموعه را تشکیل می دهند.
 
گفتنی است، سیامک عباسی 25 آذر در دو نوبت و در ساعت های 18:30 و 22:00 با مخاطبان خود دیدار کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز