تمدید اجرای یک تئاتر تا ۳ دی ماه

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۹۴۶۱۱
تمدید اجرای یک تئاتر تا ۳ دی ماه
نمایش "خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند" تا 3 دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش"خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند" نوشته خسرو حکیم رابط از پیشکسوتان نمایشنامه نویسی ایران، به کارگردانی حمیدرضا عسکری که از 26 آبان به روی صحنه رفته است، بنا بود تا 27 آذر تماشاخانه کنش معاصر اجرا داشته باشد اما این نمایش به دلیل استقبال مخاطبان تا روز 3 دی ماه تمدید شد.

 این نمایش در دوره تمدید مانند قبل روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته به دانشجویان تخفیف 40% می‌دهد. دانشجویان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تماشاخانه کنش معاصر مراجعه کنند.

محسن کیایی، رضا درمیشیان، رحمت امینی، مجید گیاهچی، رضا مولایی از جمله هنرمندانی هستند که تا کنون به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

به ترتیب ورود به صحنه: حسین شجاعی فرد، محمود نصیری فاخر، ساناز فرخ نژاد، مریم تاران، الهه عسکری، کیمیا الوانی، حسن همتی، کامیار محبی، محمد خوشبختیان، علیرضا رشیدی بازیگران این نمایش هستند.

داستان روایت از گمگشتگی یک خرس است که از خواب زمستانی برخاسته اما به جای جنگل انبوه، کارخانه‌ایی بزرگ در پیش رو می‌بیند. خرس ادعای آن دارد که خرس است و خرس می‌خواهد باقی بماند، اما هیچ آدمی در کارخانه و حتی خرس‌های در باغ وحش و سیرک حرفش را پذیرا نیستند و به ناچار خرس تسلیم نیروی قدرتمند کارخانه می‌شود و به عنوان کارگر مشغول کار می‌شود تا آنجا که زمستان فرا می‌رسد و خواب زمستانی را برای خرس به ارمغان می آورد. خط کارخانه می‌خوابد و تصمیم جدیدی برای خرس صادر می‌گردد...

"خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند" هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 20:30 در تماشاخانه کنش معاصر به روی صحنه می‌رود و فروش بلیت آن نیز به عهده سایت تیوال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز