۵۷۰ اثر به جشنواره سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی رسید

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۷:۰۳
کد خبر: ۴۹۴۹۳۸
۵۷۰ اثر به جشنواره سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی رسید
۵۷۰ اثر به سومین جشنواره سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی شیراز رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا منتظری رییس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به سومین دوره جشنواره موسیقی سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی گفت: ماموریت انجمن های موسیقی در درجه اول شناسایی و جذب استعدادهای هنری و ساماندهی آنها در حوزه موسیقی است، بحث آموزش و توانمندی هنرمندان این عرصه هم از دیگر اهداف این انجمن ها است.

وی با بیان اینکه انجمن های موسیقی در حوزه تولید محتوا نیز فعال هستند، ادامه داد: وظیفه اصلی انجمن ها تولید سرودهای حماسی و انقلابی است. همچنین برگزاری جشنواره موسیقی از دیگر  برنامه هایی است که توسط انجمن موسیقی انجام می شود و امسال سومین دوره جشنواره موسیقی سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی را داریم که از ۲۷ تا ۲۹ آذر و همزمان با هفته وحدت در شیراز برگزار می شود.

منتظری اظهار کرد: ۵۷۰ اثر به سومین دوره جشنواره راه یافتند و از آنجایی که جشنواره های ما محصول محور هستند، ما آثار برگزیده را ضبط استودیویی و تلویزیونی می کنیم و از رسانه ملی پخش خواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد: جشنواره های ملی ما هر ساله در یکی از استان ها برگزار می شود و چون سال گذشته نیز جشنواره موسیقی را در شیراز برگزار کردیم و با استقبال همراه بود، امسال نیز در این شهر برگزار می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز