دومین جایزه بین المللی «جنجال در عروسی»

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۵:۰۳
کد خبر: ۴۹۵۰۶۷
دومین جایزه بین المللی «جنجال در عروسی»
فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی در دومین حضور بین المللی خود در هشتمین جشنواره سه بعدی استریومدیا – لیج بلژیک جایزه اول این رویداد را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره سه بعدی استریو مدیا در شهر لیج – بلژیک سید رضا خطیبی کارگردان فیلم، ژان – ماری بوله استریو گراف و پگاه احمدی تدوینگر «جنجال در عروسی» حضور داشتند و این جایزه را دریافت کردند.

هشتمین دوره  جشنواره استریو مدیا از 12 تا 15 دسامبر 2016 ( 22 الی 25 آذر95) در شهر لیج بلژیک برگزار شد . 

انتخاب فیلم ها در این جشنواره از بین بهترین فیلم های سه بعدی اروپا ، آفریقا و خاورمیانه صورت گرفته بود. همچنین جایزه جشنواره را کمپانی لومیر آواردز هالیود اهدا کرد  .

فیلم «جنجال در عروسی »در اولین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلم های سه بعدی سئول کره جنوبی جایزه هیات داوران را از آن خود کرده بود .

این فیلم از 11 آذر ماه در سینماها اکرانش شروع شده است و در سینماهای ، کورش ، چهارسو ،  فرهنگ  و در سینما هویزه مشهد به صورت سه بعدی و در بقیه سینماها به صورت دو بعدی  به نمایش در می آید .

بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه ، میرطاهر مظلومی ، نعیمه نظام دوست ،  مرتضی ضرابی ، محمد رضا بحری، مهدی قانع ، صاحب حائری زاده ، علیرضا حائری زاده  ، سعید خبیری و با حضور نوجوانان : محمد جواد رسایی ، امیر حسین محرابی ، کورش فلاح ، فرزاد دهقان ، علیرضا روئین تن ، عارفه و عرفانه محمودی ، محمد هادئی ، علی کاظمی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز