گروه‌های بانوان بخش موسیقی نواحی فجر مشخص شدند

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۲:۱۳
کد خبر: ۴۹۵۵۶۶
گروه‌های بانوان بخش موسیقی نواحی فجر مشخص شدند
گروه های بانوان بخش موسیقی نواحی سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برای اجرای کنسرت در تالارهای میزبان این رویداد معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا، فهرست گروه های موسیقی ویژه بانوان بخش موسیقی نواحی سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برای اجرای برنامه در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر که در این دوره نسبت به دوره گذشته از کمیت بیشتری برخوردارند، مشخص شد.

گروه «ترانه زاگرس» به سرپرستی مختاری با اجرای موسیقی عشایر، اقوام لر، کرد و سواحل جنوبی کشور، گروه «ژیوار» به سرپرستی ژیوار شیخ الاسلامی با اجرای موسیقی کردی و گروه خراسان شمالی به سرپرستی یلدا عباسی با اجرای موسیقی خراسان شمالی گروه ها و هنرمندانی هستند که در بخش موسیقی بانوان سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر حضور دارند.

گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در بخش موسیقی نواحی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در قالب ۱۳ گروه مختلف شامل سه گروه بانوان و ۱۰ گروه موسیقی مناطق آثار خود را در این دوره از جشنواره اجرا می کنند که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته گروه هایی از کرمانشاه، کردستان، بوشهر، خراسان، لرستان، مازندران، گیلان و چهارمحال و بختیاری در کارگان های اصیل و مهم موسیقی مناطق آثارشان را در فرهنگسرای نیاوران و مجموعه آزادی اجرا خواهند کرد. این در حالی است که گروه های شرکت کننده در ترکیب گروه خود جایگاه ویژه ای برای استادان و پیشکسوتان موسیقی منطقه خود در نظر گرفته اند به این صورت که در هر گروه یک پیشکسوت نیز به اجرای آثار می پردازد.

در تالار رودکی نیز علاوه بر معرفی یک پیشکسوت موسیقی مناطق، شب موسیقی نواحی با معرفی پیشکسوتان و اجرای موسیقی ترکمن، بلوچستان و خراسان شمالی برگزار می شود.

سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ٢٢ دی تا ١ بهمن به ریاست حمیدرضا نوربخش برگزار می شود.

نظر شما