مهلت ارسال آثار به جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب تمدید شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۱:۱۴
کد خبر: ۴۹۵۶۴۴
مهلت ارسال آثار به جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب تمدید شد
دبیر اجرایی جشنواره عشایر و روستاها دوستدار کتاب از تمدید مهلت ارسال پرونده‌های سومین دوره‌ این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم حیدری معاون دفتر مطالعات و  برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی و دبیر اجرایی این جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره عشایر و روستاها  دوستدار کتاب تا سی‌ام دی‌ماه تمدید شد.

به گفته وی، در این دوره از جشنواره استقبال  بسیار خوب بوده است و انتظار می‌رود به تمدید مهلت ارسال آثار در جشنواره شاهد حضور شهرهای بیش‌تری در این رقابت باشیم. بر همین اساس شورای برنامه‌ریزی جشنواره‌ی عشایر و روستاها دوستدار کتاب مهلت ارسال آثار را تمدید کرد.

حیدری درباره‌ی شیوه‌ی اطلاع‌رسانی این رویداد گفت: اطلاعات شرکت در این جشنواره در پایگاه اینترنتی قرار داده شده است. همچنین سامانه پیام کوتاه ما نیز در این زمینه فعال بوده و با روستاهایی که مایل به شرکت در این  جشنواره هستند، در ارتباط هستیم.

شورای برنامه‌ریزی انتخاب سومین دوره جشنواره عشایر و روستاها دوستدار کتاب از «اسماعیل جانعلی‌پور» مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، «ابوالفضل هاشمی مدیرکل امور فرهنگی کانون مساجد کشور، «حجت‌الله غلامعی» معاون مرکز مطالعات سازمان دهیاری‌های وزارت کشور، «بهروز فتحی» مدیرکل مرکز مطالعات راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «ابراهیم حیدری» معاون دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی، «علی‌اصغر سیدآبادی» مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی، «مهدی مستکین» مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو، «رضا برزگر» معاون دفتر مناطق محروم نهاد ریاست‌جمهوری و «فریبرز خسروی» رئیس انجمن کتابداری ایران تشکیل شده است.

مراسم اختتامیه جشنواره عشایر و روستاها دوستدار کتاب هفته اول اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز