بررسی فیلم سینمایی «لاک قرمز» در «سینما دو»

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۹:۵۴
کد خبر: ۴۹۵۸۰۸
بررسی فیلم سینمایی «لاک قرمز» در «سینما دو»
چهارمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه 2 دی ماه با حضور مهمانان مختلف به نقد و بررسی فیلم «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این برنامه سید جمال سید حاتمی؛ فیلمساز، جواد طوسی؛ منتقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه در کنار منصوره لولاآور؛ جامعه شناس و علی اکبر محمدخانی کارگردان جوان کشورمان حاضر می شوند تا درباره فیلم سینمایی «لاک قرمز» که این روزها بر پرده سینماها در حال اکران است، به بحث و تبادل نظر بپردازند.

«سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران، یک کارگردان جوان به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

از عوامل دست اندرکار این برنامه سینمایی می توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه،  مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ علی زادمهر اشاره کرد.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز