تعداد آثار و مکان برگزاری اختتامیه دومین سوگواره عبرات اعلام شد؛

تالار وزارت کشور میزبان راهپیمایان اربعین حسینی می شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۲:۲۵
کد خبر: ۴۹۸۲۸۹
تالار وزارت کشور میزبان راهپیمایان اربعین حسینی می شود
در آستانه پایان مهلت ارسال آثار هنری به دومین سوگواره سراسری عبرات، بیش از ۱۵۰۰ اثر هنری در قالب های مختلف به دبیرخانه این رویداد ارسال شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا، تعداد آثار راه یافته به دومین سوگواره سراسری عبرات بیش از ۱۵۰۰ اثر اعلام شد. دومین سوگواره عبرات به همت ستاد مرکزی اربعین در ۱۰ بخش  شعر، نثر ادبی، عکس، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، مقالات علمی، نگارگری و تولیدات رادیویی برگزار می‌شود.
 
این رویداد با هدف برجسته سازی و بازتاب پیاده روی اربعین حسینی و انتقال مفاهیم و پیام های آن به زبان هنر بین عموم مردم و علاقه مندان بدون هیچ محدودیتی برگزار می شود. مهلت ارسال اثر به سوگواره سراسری عبرات که در دومین دوره خود با اضافه شدن سه بخش نگارگری، تصویرسازی، کاریکاتور و نقاشی به کار خود ادامه می دهد، دهم دی ماه جاری اعلام شده است.
 
حسین ذوالفقاری رییس ستاد اربعین کشور و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین  حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین و حامد نگارش دبیر اجرایی از مسئولان و دست اندرکاران دومین سوگواره سراسری عبرات هستند.
 
دومین سوگواره عبرات با اعلام سه نفر برگزیده در هر بخش و برگزاری آیین اختتامیه در بهمن ماه سال جاری به کار خود پایان می دهد.
 
علاقه مندان به شرکت در دومین سوگواره سراسری عبرات می توانند آثار هنری خود را درباره حماسه اربعین حسینی از طریق آدرس اینترنتی abarat.alarbaeen.ir تا دهم دی ماه به دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری ارسال کنند.
نظر شما