اندیشمند فلسفه به رادیو فرهنگ می آید

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۴:۴۶
کد خبر: ۴۹۹۶۴۷
اندیشمند فلسفه به رادیو فرهنگ می آید
محمد ضمیران اندیشمند حوزه هنر و فلسفه پنجشنبه ۹ دی ماه مهمان برنامه «ناموران ایران زمین» می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه «نام آوران ایران زمین» هر پنجشنبه ساعت ۲۱ از گروه تاریخ و اندیشه پخش می شود و به گفتگو با چهره های فرهنگی و تاثیرگذار در حوزه های مختلف هنری و علوم انسانی اختصاص دارد و امشب نهم دی محمد ضمیران در این برنامه حاضر می شود.

ضمیران دارای مدرک دکترای معرفت‌شناسی و آموزش فلسفه از دانشگاه دولتی ماساچوست آمریکاست. «درآمدی بر نشانه‌شناسی هنر»، «ژاک دریدا و متافیزیک حضور»، «فلسفه هنر ارسطو»، «مبانی فلسفی نقد و نظر در هنر»، «دودمان پژوهی فلسفه: اندیشه‌های فلسفی در پایان هزاره دوم»، «افلاطون، پایدیا و مدرنیته»، «جستارهای پدیدارشناسانه پیرامون هنر و زیبایی»، «نگاهی به فلسفه روشنگری و بازتاب آن در هنر»، «گذر از جهان اسطوره به فلسفه»، «میشل فوکو: دانش و قدرت»، «نیچه پس از هایدگر، دریدا و دولوز» و «سنت و تجدد در حقوق ایران» از جمله کتاب‌های منتشر شده ضمیران است. وی همچنین کتابی نیز در شرح و بررسی آرا و افکار اکو در دست نگارش دارد.

 کارشناس مجری این برنامه علی عظیمی نژادان و تهیه کننده آن رکسانا حمیدی است که پنجشنبه ها از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز