پس از دیدار با صالحی امیری

جلسه هم‌اندیشی هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۹۹۹۲۳
جلسه هم‌اندیشی هنرمندان پیشکسوت برگزار شد
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نشستی را با حضور ۱۲ هنرمند برگزار کرد و از جلسه خود با صالحی امیری وزیر ارشاد سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح روز چهارشنبه ۸ دی ماه هنرمندانی همچون هوشنگ توکلی، محمدحسین عطارچیان، سیدرضا میرهاشمی، مرتضی دلشب، افشین بختیار، محمدسعید شریفیان، داود رواسانی، خسرو عمارلویی، مهدی آذرسینا، صفا آقاجانی، سوسن اصلانی و پروین محبی با حضور در ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت، ضمن بازدید از مراحل پایانی نوسازی سالن چند منظوره موسسه و بخش های دیگر آن با یکدیگر به ملاقات و گفتگو پرداختند.

این جلسه با مباحث و موضوعاتی همچون برگزاری نمایشگاه های تجسمی، برنامه های اجرای موسیقی، برگزاری جلسات سخنرانی و هم اندیشی به شکل منظم و ترغیب بیش از پیش اعضای موسسه به انجام فعالیت های تولیدی و آموزش هنری و همچنین مشارکت در برنامه های مناسبتی موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه یافت.

عباس عظیمی مدیرعامل موسسه در این نشست با ارایه توضیحاتی درباره مسایل و برنامه های پیش روی موسسه در خصوص جلسه اخیرش با رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه صالحی امیری نگاه خاص و  مثبتی نسبت به این موسسه برای تکریم هنرمندان پیشکسوت دارد و به نطر می رسد در دوره وزارت او اتفاقات بهتری برای هنرمندان پیشکسوت اتفاق خواهد افتاد.

پیش از این در اوایل پاییز، نخستین دوره هم اندیشی موسسه هنرمندان پیشکسوت به دعوت مدیرعامل این موسسه در غالب برنامه صبحانه کاری برگزار شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز