همزمان با آغاز سال۲۰۱۷ میلادی

برنامه "به تماشای سرو" با خانواده شهید "ویگن گاراپیدی" دیدار می کند

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۱:۴۵
کد خبر: ۵۰۰۵۴۷
برنامه به تماشای سرو با خانواده شهید ویگن گاراپیدی دیدار می کند
رییس فرهنگسرای رضوان همراه با کارکنان این مرکز به مناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت مسیح (ع) در ویژه برنامه "به تماشای سرو" با خانواده شهید والامقام "ویگن گاراپیدی"دیدار وگفتگو می کند .

به گزارش خبرگزاری برنا، دراین برنامه که از ساعت 16 تا 17دوشنبه سیزدهم دی ماه جاری،  مصادف با دوم ژانویه 2017 میلادی به مناسبت خجسته میلاد حضرت مسیح(ع) در منزل مادر شهید والامقام "ویگن گاراپیدی" برگزار می شود؛ خاطرات ارزشمند این شهید والامقام از زبان خانواده  وی ثبت و ضبط می شود.

گفتنی است؛ شهید ویگن گاراپیدی چهارمین فرزند ازخانواده  7 نفره گاراپیدی، سوم فروردین ماه 1344در روستای خاکباد شهرستان الیگودرز متولد شد. تحصیلات دبیرستان را ناتمام گذاشت و برای انجام خدمت مقدس سربازی لباس رزم پوشید. پس ازگذراندن دوره آموزش نظامی در پادگان لویزان به لشکر21 حمزه(س) در دهلران و سپس به موسیان اعزام شد. در همین دوران است که پدرش را از دست می دهد. ویگن گاراپیدی بعد از دو ماه نبرد در جبهه نبردحق علیه باطل درهفتم فروردین ماه 1366 براثراصابت ترکش خمپاره دشمن، به خیل شهدای راستین دفاع مقدس می پیوندد و پیکرپاک و مطهرش در قطعه شهدای ارامنه تهران به خاک سپرده می شود.

 تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان های اصیل انقلاب اسلامی چون( ایثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت ) و ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهدا از زبان خانواده معظمشان، به منظورآشنایی جوانان با سیره ی رفتاری و تربیتی شهدا با تاکید برسبک زندگی اسلامی ازاهداف برنامه"به تماشای سرو" است که از زمان تاسیس این فرهنگسرا درسال 1389 تاکنون هرهفته دوشنبه ها با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویژه برنامه های فرهنگسرای رضوان می توانند با شماره تلفن: 55202218 تماس گرفته یا از سایتRezvan.farhangsara.ir  بازدیدکنند.                              

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز