«سرکش» از مرز ۴۰۰ میلیون دلار گذشت/ فیلم دوم سال ۲۰۱۶

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۰:۴۴
کد خبر: ۵۰۱۳۳۶
«سرکش» از مرز ۴۰۰ میلیون دلار گذشت/ فیلم دوم سال ۲۰۱۶
فیلمی که در جهان داستانی «جنگ ستارگان» می‌گذرد موفق شد تا با عبور از مرز ۴۰۰ میلیون دلار، عنوان دومین فیلم پرفروش‌ آمریکا در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اسکرین دیلی، تا دیروز اول ژانویه، فیلم «سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» موفق شد تا ۴۰۸.۲ میلیون دلار در بازار آمریکا به فروش برساند و از فیلم «کاپیتان آمریکا» با فروش ۴۰۸.۱۱ میلیون دلار عبور کند.

به این ترتیب «در جستجوی دوری» ساخته دیزنی با فروش ۴۸۶.۳ میلیون دلار در مکان اول پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ ایستاد و «سرکش» دوم شد.

فیلم «سرکش» پنجشنبه ۱۶.۶ میلیون دلار فروخت و به رقم ۳۷۵.۲ میلیون دلار رسید و پس از ۱۴ روز که از اکران آن می‌گذرد موفق شد تا آمار فروشش را تا شنبه از مرز ۴۰۰ میلیون دلار نیز عبور دهد.

با نگاهی به دیگر بازارهای این فیلم، بریتانیا هنوز در مکان دوم جای دارد و با فروش ۵۷ میلیون دلار بیشترین استقبال را از این فیلم کرده است. این فیلم در آلمان در مکان دوم ۳۱.۱ میلیون دلار فروخته و در فرانسه ۲۶.۷ میلیون دلار فروش داشته است. استرالیا با ۲۴.۵ میلیون، ژاپن با ۲۰.۲ میلیون، اسپانیا با ۱۱.۴ میلیون و برزیل با ۱۱.۳ میلیون دلار دیگر بازارهای بزرگ جهانی این فیلم را تشکیل دادند.

فیلم «سرکش» در مکزیک ۹.۵ میلیون دلار، در روسیه ۹ میلیون، در ایتالیا ۸.۵ میلیون، در سوئد ۷.۱ میلیون، در لهستان ۵.۹ میلیون، در دانمارک ۵ میلیون دلار و در هلند ۴.۸ میلیون دلار فروخته است.

این فیلم ۶ ژانویه در چین راهی سینماها می‌شود.  

«زندگی مخفی حیوانات خانگی»، «کتاب جنگل»، «ددپول»، «زوتوپیا»، «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت»، «جوخه خودکشی» و «دکتر استرنج» دیگر فیلم‌های پرفروش آمریکا در سال ۲۰۱۶  را تشکیل دادند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز