شادیانه‌های گیلان با «دیلمون»/ نام قطعات اعلام شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۴:۱۸
کد خبر: ۵۰۱۳۴۴
شادیانه‌های گیلان با «دیلمون»/ نام قطعات اعلام شد
گروه موسیقی «دیلمون» به سرپرستی و خوانندگی محمود فرضی نژاد با شادیانه های گیلان در سی ودومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا، گروه «دیلمون» که پیش از این در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی اجرا داشته است ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه در سالن مجموعه برج آزادی تهران در چارچوب سی ودومین جشنواره موسیقی فجر به دیدار مخاطبان خواهد رفت.

در این کنسرت  قطعاتی چون «دیلمون رجه»، «امیری»، «قربتی»، «دراز تومونه جون»، «کرند اسب»، «له له»، «گوسند دوخان»، «اهه بگو»، «رعنا» و «کونوس کله» برای مخاطبان اجرا می‌شود.

آرش عشقی تنظیم کننده، صابر غلامی پور، توماج مصفا، سبحان سرابی، رامین عبدالهی، نوید لاهیجی، علی اطهری، منیژه واحد قاضیانی و حدیث نیکرو و محمود فرضی نژاد خواننده، اعضای گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

محمود فرضی نژاد از جمله هنرمندانی است که تاکنون ضمن فعالیت مستمر در عرصه نویسندگی و کارگردانی تئاتر در حوزه آواز خوانی محلی گیل و دیلم و نوازندگی کمانچه فعالیت هایی را نیز در عرصه پژوهش، بازآفرینی آیین ها، اسطوره ها و افسانه های گیل و دیلم انجام داده است.  

حضور در چندین دوره جشنواره موسیقی و تئاتر فجر، همکاری با سازمان صدا و سیما در چندین پروژه مستند و داستانی و اجرای کنسرت موسیقی محلی در استان های مختلف کشور و کشورهای گرجستان با ارکستر سمفونیک تفلیس، سلیمانیه عراق، کاراکاس ونزوئلا، میلان، تورین ایتالیا، مونیخ و برلین آلمان از دیگر فعالیت هایی است که در کارنامه کاری این هنرمند دیده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز