عصرپنجشنبه و صبح جمعه در فرهنگسرای رضوان

"یتیم خانه ایران" اکران ویژه می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۰:۲۱
کد خبر: ۵۰۱۶۰۲
یتیم خانه ایران اکران ویژه می شود
فیلم"یتیم ‌خانه ایران" تازه ترین اثر سینمایی ابوالقاسم طالبی با همکاری موسسه راوی فیلم در چهار اکران ویژه آخر هفته جاری در فرهنگسرای رضوان به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی"یتیم خانه ایران "محصول سال 1393، داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران در دوران جنگ جهانی اول (سال‌های ۱۲۹۵تا ۱۲۹۷) و زمان اشغال کشور به دست قوای بیگانه روس و انگلیس را روایت می کند.

گفتنی است؛ این فیلم سینمایی روزهای پنجشنبه 16 و23 دیماه جاری از ساعت 15 تا 17 و روزهای جمعه 17 و 24 دیماه از ساعت 10 تا 12 ویژه خانواده معظم شهدا و زائران گلزار مطهر شهدا، در سالن اجتماعات فرهنگسرای رضوان اکران می شود.

درخلاصه این داستان که قطعه ای حذف شده از تاریخ معاصر ایران را نمایش می دهد آمده : انگلیس به عنوان یکی از استعمارگران قرن بیستم، در جنگ جهانی اول، با وجود اعلام بی طرفی ایران ، وارد خاک ایران می شود و به دنبال اشغالگری انگلیس، قحطی بسیار بزرگی کشور ایران را فرا می گیرد. در این رخداد به خاطر نقش‌آفرینی مستقیم اشغالگران انگلیسی، بیش از 9 میلیون نفر از جمعیت ۱۸ میلیون نفری (مردم ایران) بر اثر بیماری وگرسنگی درگذشتند که از این اتفاق به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هولوکاست‌های تاریخ یاد می‌شود.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفردهقان، داریوش اسدزاده، بهار محمدپور، علی شادمان، محسن حسینی، اصغر حیدری، ایمان صفا، شهرام تیموریان، مهری آل آقا، والا شهیدی، ملیکا شعبان، مصطفی بهشتی، مجید معافی، حمید تاج دولتی، برایان طرفه، برت جان کورن و درشن آناند در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

عموم علاقمندان و زائران گلزارمطهر شهدا برای تماشای این فیلم در زمان های ذکر شده می توانند به نشانی: بهشت زهرا(س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی(ره)- فرهنگسرای رضوان مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن: 55202218 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز