تهیه کننده «خسته نباشید» کارگر «کارواش» می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۰۲۹۰۹
تهیه کننده «خسته نباشید» کارگر «کارواش» می شود
تهیه‌کننده و بازیگر «خسته نباشید» در قسمت جدید این مجموعه مستند کار کردن در کارواش را تجربه می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا، میثم رازفر در قسمت نهم «خسته نباشید» سراغ کار در کارواش می‌رود تا نشان بدهد این حرفه برخلاف ظاهر ساده و آسانش با چه مشکلات و سختی‌هایی همراه است.
 
میثم رازفر که تا امروز بسیاری از مشاغل حساس، پراسترس، خطرناک و جذاب را تجربه کرده در این باره توضیح داد: مشاغل زیادی وجود دارند که ما بی‌اعتنا از کنارشان می‌گذریم، حتی اگر این مشاغل را ببینیم، دقیق نمی‌شویم و سعی نمی‌کنیم با فن، شگرد و سختی آن آشنا شویم.
 
وی افزود: در قسمت جدید این مجموعه تلاش کردیم نشان دهیم که هیچ شغلی کم‌اهمیت نیست و هر حرفه‌ای با سختی‌ها و مشکلات خاص خودش همراه است که ما از بسیاری از آن‌ها بی‌خبریم.  
 
این بازیگر ادامه داد:  هنگام ضبط این مستند متوجه شدیم متأسفانه حقوق مصوب برای کارگران صنوف دیگر به کارگران کارواش‌ها پرداخت نمی‌شود و درآمد آن‌ها تنها از انعام‌هایی است که روزانه از صاحبان خودروها دریافت می‌کنند. این اتفاق تلخ، واقعیت شغلی صنفی است که  سعی کردیم بخش‌هایی از سختی‌های کار آن‌ها را به تصویر بکشیم.
 
رازفر با بیان اینکه برای پیدا کردن مشاغل مختلف و مطالعه آن‌ها بیش از ده هزار کیلومتر از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق کشور را طی کرده است، افزود: سوژه‌های این مستند، مشاغلی هستند که با عشق انجام می‌شوند و اگر عنصر دوست داشتن را از آن بگیریم، از فروغ می‌‌افتند.
 
 این مجموعه را شهره رعایتی کارگردانی کرده و از دیگر عوامل آن می‌توان به مدیر تصویربرداری مجید دهقان، تصویربردار دو سید روح‌الله فرح، دستیار تصویر فرزاد جلیلیان، صدابردار محمد یاراحمدی، تدوین فرشاد عباسی، 
 
عکاس:علی شکری،  طراح لباس شهره رعایتی، روابط عمومی مطهره کشاورز، مشاوره تبلیغاتی بابک چهارباشیان و شورای نویسندگان یلدا منتظری، شهره رعایتی و میثم رازفر اشاره کرد.
 
قسمت جدید مستند «خسته نباشید» یکشنبه 19 دی ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن دوشنبه 20 دی ساعت 10، پنجشنبه 23 دی ساعت 20 و جمعه 24 دی ساعت 10 خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز