نیکی کریمی: زنان ایرانی یاد گرفتند از حق خود دفاع کنند

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۴:۵۸
کد خبر: ۵۰۳۴۸۰
نیکی کریمی: زنان ایرانی یاد گرفتند از حق خود دفاع کنند
نیکی کریمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که از سوی مخاطبان سایت "آپارات" به عنوان بازیگر برتر زن سینمای ایران انتخاب شده بود در نهمین برنامه «آبان» که به طور اختصاصی در سایت «آپارات» منتشر می‌شود، حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این قسمت از برنامه «آبان» به نقش نیکی کریمی به عنوان یک بازیگر ، کارگردان، تهیه‌کننده و یک مترجم زن درجامعه می‌پرداخت. او در این قسمت از برنامه از فیلم‌هایی که در آنها بازی کرده و از کارگردانی و حضورش در سینما به عنوان تهیه‌کننده گفت.

کریمی در این برنامه با بیان اینکه جامعه ایرانی یک جامعه مردسالار است، تاکید کرد که زنان ایرانی یاد گرفتند از حق خودشان دفاع کنند و حق هیچکس را به او تعارف نمی‌کنند. این بازیگر باسابقه با اشاره به اینکه در حرفه‌اش بازنشستگی وجود ندارد گفت به اینکه بازیگر رقیب در سینما بخواهد جای او را بگیرد حتی فکر هم نمی‌کند.

برنامه «آبان» برنامه‌ای درباره زنان است که به گفت‌وگو با شخصیت‌های زن معاصر در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری،‌ ورزشی‌ و علمی و... می‌پردازد. این برنامه به کارگردانی مهرداد شاملو و بهروز داوودی و با اجرای آزاده نامداری روزهای شنبه روی سایت آپارات قرار می‌گیرد.
«آنتن استودیو» تهیه‌کننده، مهدیا عابدی سردبیر و کتایون کیخسروی نویسنده و مشاور رسانه‌ای برنامه «آبان» هستند.

نظر شما