زمان اجرای نمایش «دیوان تئاترال» تغییر کرد

۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۷:۱۱
کد خبر: ۵۰۴۳۳۹
زمان اجرای نمایش «دیوان تئاترال» تغییر کرد
زمان اجرای نمایش «دیوان تئاترال» به کارگردانی روزبه حسینی تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، روزبه حسینی کارگردان و طراح هنری نمایش «دیوان تئاترال» از تغییر ساعت اجرای این نمایش در ۶ اجرای پایانی خبر داد.

این نمایش موزیکال که تجربه ای از اپرای ایرانی و ملی توسط گروه «فیلم و تئاتر» و «ناگهان» است از پنجشنبه ۲۳ دی ماه اجرای خود را در ساعت ۱۹.۳۰ از سر می گیرد.

«دیوان تئاترال» که به قلم زنده یاد محمود استادمحمد نوشته شده است با بازی رویا بختیاری (خانم بالا)، نرگس امینی (گلنسا)، سیدرضا علوی (میراب)، پژند سلیمانی (آفتاب)، مروارید مهر (مهتاب، نوازنده ویلن)، حمید خوشنویس (فرهاد)، سهیل بابایی (یاقوت)، ماندانا جباری (سرور)، علی افشاری (جارچی)، نسترن عاشوری (قاصدک) وعلیرضا دری (مش ببول)، همراه با مقامی خوانی و دوتارنوازی روزبه مهر در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

طراحی لباس این اثر نمایشی را پریدخت عابدین نژاد و طراحی حرکت را سروش کریمی‌نژاد، طراحی گریم و ماسک را ماریا حاجیها، طراحی نور را امیر ترحمی بر عهده داشته اند.

آهنگسازی این اثر موزیکال بر عهده کاوه کاتب بوده و در گروه نوازندگان، نوازنده گیتار کلاسیک، الکتریک، کازو و آواز پویا نوروزی (عضو مشترک با گروه پیشبند)، خواننده و نوازنده‌ سازهای افکتیو آیدا روزبهانه (و بازی‌ساز تمثالی از شیرین) هستند.

نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» ۶ اجرای پایانی خود را در ساعت ۱۹.۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز