وداع با یاردیرین امام و رهبری؛

صالحی امیری:‌ درگذشت آیت الله رفسنجانی ضایعه ای اسفناک است

۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۲:۱۶
کد خبر: ۵۰۴۳۶۳
صالحی امیری:‌ درگذشت آیت الله رفسنجانی ضایعه ای اسفناک است
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ، خانواده شهدا و رهبرمعظم انقلاب تسلیت گفت و افزود:‌ درگذشت وی ضایعه ای اسفناک و سخت است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  سید رضا صالحی امیری درحاشیه مراسم تشییع پیکرآیت الله هاشمی رفسنجانی درجمع خبرنگاران افزود: ‌حضور مردم در بدرقه یار امام و رهبر نشان دهنده وحدت دینی و ملی جامعه است و همه امروز شاهد وحدت انقلاب ، نظام و رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان چنین موهبتی باشیم، ادامه داد: مردم قدر سرمایه های خود را می دانند که بسیار ارزشمند است .

صالحی امیری گفت: مردم ارزش والای آیت الله هاشمی رفسنجانی را بهتر می دانند و معتقدند تداوم انقلاب با حضور بزرگ مردانی است که امروز یکی از آنان را به خانه ابدیش بدرقه می کنیم.

پس از مراسم تشییع، پیکر این روحانی فقید و چهره شناخته شده انقلاب و ایران در بهشت زهرا و در کنار امام خمینی (ره) در جایگاه ابدی خویش آرام خواهد گرفت.

قرار است مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه - ٢٢ دی ماه ٩٥- از ساعت 9:30 تا 12در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز