اختصاصی برنا:

پرویز فلاحی پور: آغاز مجدد فیلمبرداری «شهرزاد» به اواخر دی موکول شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۳:۳۹
کد خبر: ۵۰۴۸۱۵
بازیگر سریال «شهرزاد» از آخرین وضعیت این اثر نمایشی سخن گفت.

پرویز فلاحی پور بازیگر سریال «شهرزاد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا، در ارتباط با آخرین وضعیت این اثر نمایشی به خبرنگار برنا، گفت: بیش از 3 هفته از توقف فیلمبرداری «شهرزاد» به علت مشکل دیسک کمر حسن فتحی گذشته است، طی آخرین صحبت های که با عوامل تولید داشتم، اواخر دی ادامه فیلمبرداری این سریال آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه برای نقش آفرینی درفصل دوم «شهرزاد» آیا با محمد امامی قرارداد امضا کرده است، بیان کرد:خیر، با حسن مصطفوی مدیر تولید این اثر  قرارداد امضا کردم و تاکنون  چک هایی که از این سریال بابت  دستمزد خود دریافت کردم به نام وی بوده است، تصور میکنم که بخشی از هزینه های ساخت این سریال را وی تقبل می کند.

این بازیگر با اشاره به اینکه هیچ اختلافی در پشت صحنه سریال «شهرزاد» میان عوامل وجود ندارد، تصریح کرد: خوشبختانه تمام افراد حاضر در این سریال با یکدیگر رابطه صمیمانه‌ای دارند وفضای آرامی در پشت صحنه این سریال جاری است.

فلاحی پور در ارتباط با دیگر فعالیت های خود، گفت: طی این مدت که درگیر سریال «شهرزاد» بودم با پنچ الی شش پیشنهاد تلویزیونی مواجه شدم که همه آنها را رد کردم و به طور کل درگیر «شهرزاد» هستم و منتظر هستم که هرچه سریعتر فیلمبرداری این اثر آغاز شود.

نظر شما