همراهی سه سماع‌گر در تازه‌ترین کنسرت «آقای سماع»

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۰۴۸۲۸
همراهی سه سماع‌گر در تازه‌ترین کنسرت «آقای سماع»
خواننده و آهنگساز گروه موسیقی «آقای سماع» در آستانه تازه ترین کنسرت این گروه در سالن اریکه ایرانیان تهران توضیحاتی را درباره این اجرا ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر حسین حسنی نیا خواننده و آهنگساز گروه موسیقی «آقای سماع» در آستانه برگزاری تازه‌ترین کنسرت این گروه که ۲۴ دی‌ماه در سالن اریکه ایرانیان اجرا می‌شود گفت: در این کنسرت قطعات آلبوم‌های «آقای سماع» و «رازآوری» اجرا می شود، ضمن اینکه چند اثر هم که به زبان ترکی در تور کنسرت‌های ترکیه خوانده شده در فهرست قطعات اجرایی این کنسرت قرار دارد.

وی در معرفی نوازندگان این کنسرت بیان کرد: وحید قاسمی و محمدرضا اسلامی پرکاشن، بهنوش کاظمی‌زاده کمانچه، سینا مشفقی سه‌تار، محمدامیر ارجمند پیانو، محمدحسین حسینی سازهای بادی و فرناز خاکی هم خوان اعضای گروه اجرایی را تشکیل می دهند، ضمن اینکه در کنسرت پیش رو مانند اجراهای قبلی «آقای سماع»، سه سماع‌گر قونیه به نام‌های نادر وهاب آقایی، سهرورد زرشکیان و رامین صفی‌یاری ما را روی صحنه همراهی خواهند کرد.

امیرحسین حسنی‌نیا در پایان درباره زمان انتشار آلبوم دوم «آقای سماع» گفت: آلبوم «رازآوری» بهمن ماه امسال با ۸ قطعه به تهیه‌کنندگی امیرمسعود هیدارن منتشر خواهد شد. این آلبوم یک آلبوم تلفیقی است که در آن ضمن اجرای موسیقی سنتی، از موسیقی جز نیز استفاده کرده‌ام. این تلفیق طوری صورت گرفته که امیدوارم که مخاطبان موسیقی از آن لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز