«سینما دو» میزبان رضا کیانیان می شود

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۰۴۹۴۲
«سینما دو» میزبان رضا کیانیان می شود
هفتمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه این هفته با نگاهی به آثار سینمایی سیامک شایقی و گفت و گو با رضا کیانیان پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت از برنامه سینما «دو» سیامک شایقی؛ فیلمساز، جواد طوسی؛ منتقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه در کنار محمد مهدی لبیبی؛ جامعه شناس حاضر می شوند تا پیرامون ساخته های فیلمساز حاضر به بحث و تبادل نظر بپردازند.

همچنین رضا کیانیان؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه سعید شهرام؛ آهنگساز، مهمان بخش «قاب ملاقات» این برنامه خواهند بود تا شکل گیری بحث هایی که برای علاقمندان به سینما قابل توجه خواهد بود را رقم زنند.

برنامه سینما دو این هفته پنجشنبه 23 دی ماه و ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این برنامه هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران و یک بازیگر به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر به بحث و تبادل نظر می پردازند.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی در گروه نهادهای اجتماعی شبکه دو تهیه شده تهیه می شود.

نظر شما