رادیو ایران در آخر هفته

پرونده استعفای کی روش رونمایی می شود/ گزارشی از تولد یک استاد موسیقی

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۳:۴۳
کد خبر: ۵۰۵۱۲۲
پرونده استعفای کی روش رونمایی می شود/ گزارشی از تولد یک استاد موسیقی
از پرونده جنجال برانگیز استعفای کی روش تا استقبال یک برنامه رادیویی از جشنواره فیلم فجر، اخبار رادیو ایران در پایان هفته هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا، خبر استعفای جنجال برانگیز کی روش در برنامه «آخر هفته» بررسی می شود. موضوع محوری «آخر هفته» اتحاد است و تینا میرکریمی به بررسی رویدادهای هفته می پردازد.

«آخر هفته» پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۲:۱۵ با اجرای مهری قلع ریز و تهیه کنندگی عاطفه اقتداری پخش می شود.

«حوض نقره» به استقبال جشنواره فیلم فجر می رود

مروری بر فیلم های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بررسی کارنامه هنری کیوان جهانشاهی آهنگساز، بررسی فیلم «کافه ترانزیت» ساخته کامبوزیا پرتوی در بخش «سینما خاطره» و اعلام فروش فیلم های در حال اکران از دیگر بخش های این برنامه است.

از بخش های شنیدنی «حوض نقره» صحبت های داوران فیلم های راه یافته به بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر و هنرمندان کاراولی در این جشنواره و گفتگو با محمد حیدری دبیر جشنواره است.

«حوض نقره» با تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، اجرای مهرناز فقیهی و گزارشگری تینا میرکریمی و کارشناسی سعیده جانی خواه روز جمعه ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می شود.

تولد محمدرضا لطفی در «عندلیب»

«عندلیب» نیز جمعه به گزارشی از مراسم تولد استاد محمدرضا لطفی بسنده می کند و موضوع اصلی برنامه در این هفته «موسیقی کومش» است.

همچنین از بخش های شنیدنی برنامه گفتگو با استاد همایون خرم قبل از درگذشت وی است.

«عندلیب» جمعه ها ساعت ۲۲ با تهیه کنندگی زهره سربازی، اجرای فاطمه آل عباس و کارشناسی مهرداد هویدا از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز