با حضور مدیر عامل انجمن سینمای جوان؛

بیست و یکمین پاتوق فیلم کوتاه برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۷:۵۳
کد خبر: ۵۰۶۱۰۰
بیست و یکمین پاتوق فیلم کوتاه برگزار می شود
بیست ویکمین پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» روز دوشنبه ۲۷ دی ماه و با حضور سید صادق موسوی، مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این برنامه  ۴ فیلم کوتاه ایرانی و یک فیلم کوتاه از کشور استرالیا نمایش داده می‌شود. فیلم‌های «اشیاء گمشده»؛ حامد نجابت، «یک روز بعد»؛ احسان همتی، «مامان فریده و باباحسین»؛ شیرین قره‌داغی، «حساسیت فصلی»؛ سعید وکیلی و «یافته شده »؛ آرمین میلادی فیلم‌های منتخب پاتوق بیست ویکم  هستند که دوشنبه ۲۷ دی ماه در سالن شماره سه پردیس چارسو نمایش داده خواهند شد.

«اشیاء گمشده» ساخته حامد نجابت با فیلمنامه‌ای از خود اوست که به مدت ۱۶ دقیقه  تولید شده است. این فیلم  داستان پدری است که تبلت  پسرش را برداشته و به سفر رفته و پسرش از این موضوع عصبانی است.

احسان همتی «یک روز بعد» را براساس فیلمنامه‌ای از نیما رحیم‌پور و کیوان تقیه  و به تهیه‌کنندگی طیبه فلکیان، به مدت ۲۰ دقیقه  ساخته است. این فیلم روایتگر قصه فرهاد است که پس از بازگشتن از ماموریت چندین ماهه خود متوجه می‌شود که دوست صمیمی‌اش فوت کرده و در وصیت‌نامه  تمام اموالش را به دختر او بخشیده است و در ادامه درگیر اتفاقاتی جدید می‌شود.

«مامان فریده و باباحسین» ساخته شیرین قره‌داغی است  که به مدت ۶ دقیقه تولید شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده  است: «من هرفیلـمی می سازم به واقعیت تبدیل می شه! اینو از همون فیلم اولم فهمیدم. فیلم در مورد مامان فریده و باباحسین خودم بود.»

«حساسیت فصلی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید وکیلی است و به مدت ۲۲ دقیقه  تولید شده است. در خلاصه این  فیلم آمده است: « پدر مانا در مجتمع مسکونی ناپدید شده؛بی مقدمه و بی دلیل.»

«یافته شده» فیلم منتخب خارجی این هفته پاتوق فیلم کوتاه است. این فیلم ۶ دقیقه‌ و ۳۰ ثانیه ای به نویسندگی و کارگردانی آرمین  میلادی در کشور استرالیا تولید شده و نگاهی دارد به روند دوباره یافتن خویشتن در لحظات سرنوشت ساز  پایانی.

«سینما آینده» پاتوق فیلم کوتاه ، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ الی ۲۰  در محل پردیس چارسو برگزار می‌شود و علاقه‌‎مندان می‌توانند به تماشای جدیدترین فیلم‌های کوتاه ایران و جهان بنشینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز