«ماتریوشکا» ۱۲ بهمن ماه به پایان می‌رسد

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۲:۳۵
کد خبر: ۵۰۶۷۱۸
«ماتریوشکا» ۱۲ بهمن ماه به پایان می‌رسد
اجرای نمایش «ماتریوشکا» نوشته پارسا پیروزفر بر اساس ۸ داستان کوتاه چخوف، تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد و پس از این تاریخ دیگر امکان تمدید نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، اجرای نمایش «ماتریوشکا» با کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر که از اول آذر در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفته و به دلیل استقبال تماشاگران تمدید شده بود، تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد و پس از این تاریخ دیگر امکان تمدید نخواهد داشت. این اثر نمایشی که پیش از این ٤٩ اجرا در تماشاخانه ایرانشهر داشته است، پیش‌تر در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا نظیر لس‌آنجلس، سن‌دیگو، برکلی، تورنتو، مونترآل و ونکوور نیز اجرا شده بود.

در نمایشنامه «ماتریوشکا» که مشتمل بر ٨ اپیزود است، پیروزفر ٨ داستان چخوف و شخصیت های شان را بسط و گسترش داده است. داستان ها به هم پیوند خورده اند و شخصیت های مشترک پیدا کردند؛ شخصیت هایی که گرچه گوناگون هستند ولی هر کدام به شکلی نمایشگر ترس ها و حقارت بشرند.

پیروزفر در این اثر نمایشی به تنهایی ایفاگر همه نقش‌های نمایش است. طراح صحنه و لباس این نمایش پارسا پیروزفر است و نورالدین حیدری ماهر به عنوان مجری طرح در کنار وی حضور دارد.

در حال حاضر بلیط هاى روزهاى پایانى این تئاتر، در سایت تیوال به فروش مى رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز