واکنش علیرضا تابش همزمان با اکران فیلم "خانه ای در خیابان چهل و یکم"

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۵:۳۹
کد خبر: ۵۰۷۲۱۷
واکنش علیرضا تابش همزمان با اکران فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درباره‌ی فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در یادداشتی انسانیت، آرامش، تعقل و اندیشمندانه زیستن را از ویژگی‌های این اثر برشمرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا تابش در متن یادداشت خود آورده است:«انسانیت، آرامش، تعقل، اندیشمندانه زیستن و از همه مهمتر دوری از زخم‌های کهنه انتقام‌جویی از ویژگی‌های بارز و ارزشمند فیلم شریف و وجیه "خانه‌ای در خیابان چهل و یکم " است.

داستان سه مادر در خانواده‌ای بحران زده که نقش مادرانه‌ی زنِ باتدبیر ایرانی در آن پر رنگ می‌شود. فیلم فضای روانشناسانه و اخلاقی پیچیده‌ای دارد و بازیگران توانمند زن این فیلم هم امتیاز دیگری برای آن هستند.

فیلمنامه سخت، محققانه و زیبای این اثر در کنار تسلط کارگردان جوان و آینده‌دار آن، نویدبخش جریان‌های بدیع فرهنگی در عرصه سینمای نوین ایران است. حمیدرضا قربانی فیلمساز کاربلدی که تجربه ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش را سال ٩٤، پشت سر گذاشت و امیدوارم فیلم دومش را نیز تدارک ببیند و زودتر کلید بزند.

پارسال وقتی فیلمنامه‌ی "خانه ای در خیابان چهل و یکم " را خواندم ، باتوجه به سوابق کارگردان و تهیه‌کننده فیلم ، یقین داشتم که با فیلمی متفاوت و انسانی در سبد فیلم های سینمایی سال روبرو خواهیم شد. مجموعه‌ای از هنرنمایی بهترین‌های سینمای ایران در پشت و جلوی دوربین، مخاطب این فیلم تاثیرگذار را بیش از پیش به نسل تازه نفس سینمای کشورمان امیدوار می‌کند.

بنیاد سینمایی فارابی سال گذشته و امسال از تعدادی فیلم اول حمایت کرد و از جمله در ساخت فیلم "خانه‌ای در خیابان چهل و یکم" مشارکت داشت. خوشحالم که اکران این فیلم در سینماها آغاز شد اما کاش در شرایطی مناسب‌تر و تعداد بیشتری از سالن‌های سینما این فیلم نمایش داده می‌شد.

خرسندم که تیم جوان، یکدل و باصفای این فیلم توانسته‌اند حرف برآمده از دلشان را بر عمقِ جان مخاطب بنشانند و امیدوارم مخاطبان در تهران و شهرستانها این فیلم را در فضایی مطلوب تماشا کنند، برای تمام عزیزان دست‌اندرکار این فیلم توفیقات روزافزون را از درگاه خداوندمنان آرزومندم.»
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز