طی احکامی جداگانه

مسوول موشن گرافیک و مدیر امور فرهنگی بسیج صدا و سیما منصوب شدند

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۳:۴۹
کد خبر: ۵۰۷۷۵۵
مسوول موشن گرافیک و مدیر امور فرهنگی بسیج صدا و سیما منصوب شدند
رییس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، طی احکامی جداگانه مسئول جدید واحد موشن گرافیک و مدیر امور فرهنگی بسیج این سازمان را منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا، علی فروغی رییس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما طی حکمی، علی خواجه را به سمت مسئول واحد موشن گرافیک این مرکز منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و بنا به پیشنهاد مدیر برنامه‌های نمایشی مرکز بسیج صدا و سیما، به موجب این حکم به عنوان مسئول واحد موشن گرافیک منصوب می‌شود.
در ادامه تصریح شده است: انتظار دارد توجه به کیفیت آثار تولیدی، به روز بودن مضامین و توجه به نیازهای روز کشور و پیگیری لازم برای پخش مناسب آثار در دستور کار جنابعالی قرار گیرد، ضمنا تمرکز بر منویات رهبر معظم انقلاب در تولید آثار این واحد اولویت اصلی خواهد بود.»

طه حکیمی مدیر امور فرهنگی بسیج رسانه صدا و سیما شد

علی فروغی رئیس مرکز بسیج صدا و سیما طی حکمی، طه حکیمی را به سمت مدیر امور فرهنگی این مرکز منصوب کرد.

در حکم فروغی خطاب به حکیمی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر امور فرهنگی مرکز بسیج صدا و سیما منصوب می‌شود، امید است با استعانت از خداوند متعال و در پرتو منویات مقام معظم رهبری و با اهتمام به مأموریت‌های محوله، شاهد گسترش فرهنگ بسیج در صدا و سیما باشیم. ترویج فرهنگ دینی در صدا و سیما، رشد و تعمیق بینش و معرفت دینی و سیاسی کارکنان، شناساندن قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی در سازمان، زمینه‌سازی به منظور ارتباط و آشنایی کارکنان با نهادها و موسسات فرهنگی، سیاسی و دینی و نیز بهره‌مندی از عالمان، اندیشمندان، فرزانگان، مبلغان و مروجان دینی، شناساندن فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی، پاسداری و تعظیم شعائر و ارزش‌های دینی و انقلابی، پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت غیرت و غرور دینی، انقلابی و ملی و روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر مظاهر نامطلوب فرهنگ بیگانه بخشی از این مأموریت‌ها هستند.

همچنین تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و برخورداری از عزت و کرامت انسانی، ترویج ارزش‌های حسنه در میان کارکنان و کمک به افزایش روحیه نشاط و شادابی از دیگر وظایف این مدیریت به شمار می‌روند.

در انتها نیز تاکید شده است که به منظور تحقق هر چه بهتر مأموریت‌های ذکر شده، توجه جدی به چند مسئله در دستور کار قرار گیرد که از آن جمله می‌توان به اهتمام ویژه به خانواده کارکنان رسانه ملی در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، اهتمام به ابتکار و نوآوری در فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ابزارهای نورین و پرهیز از انجام فعالیت‌های تکراری، توجه به امر پژوهش و تحقیق حول مسائل فرهنگی و پرهیز از سطحی‌نگری در حل مسائل و مشکلات و نیز اهتمام جدی به ارزیابی تمام فعالیت‌ها و سنجش نتایج حاصله اشاره کرد.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز