۹ نمایش صحنه‌ای و ۷ نمایش محیطی برنامه چهارمین روز جشنواره فجر

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۵:۵۱
کد خبر: ۵۰۹۴۰۳
۹ نمایش صحنه‌ای و ۷ نمایش محیطی برنامه چهارمین روز جشنواره فجر
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در چهارمین روز برگزاری خود میزبان ۹ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش محیطی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، در چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر که روز دوشنبه ۴ بهمن ماه است، نمایش «سفید» کار کوکونا کاری از کشور ژاپن در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش ۲ اجرا در ساعت ۲۰ و ۱۷ دارد.

«خرمهره» عنوان نمایشی است نوشته فرهاد نقدعلی و کار محسن قصابیان که در تالار چهارسوی تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش به‌عنوان کاری از تهران ، در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود.

تالار سایه در چهارمین روز جشنواره شاهد اجرای نمایش «سار » نوشته میهران توماسیان و سارو اوستا و کارگردانی سارو اوستا است. این نمایش که از کشور ترکیه در جشنواره حضور دارد، در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌رود.

اما تالار قشقایی میزبان نمایش «سرگذشت نا به هنگام زنی که مدام می‌خندید» نوشته و کار سیاوش عالی پور است. این نمایش که کاری از اهواز است، در ۲ سانس ۱۷و ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود.

در تالار هنر نیز نمایش «چرخه سودایی» به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد صرامی از اصفهان در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

«یرما » دیگر نمایشی است که با کارگردانی اشکان صادقی و الهام شکیب در تالار حافظ اجرا دارد. این نمایش در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود.

تالار ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر پذیرای نمایش «چهل گیس و حسن کچل » نوشته ساغر خواجه امیری و کار پوران مرادی است. این نمایش در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود.

«صور اسرافیل» نوشته سیاوش پاکراه و کار عامر مسافر آستانه در تالار  سمندریان ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش نیز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۴۵ اجرا دارد.

«چند خوان رستم» نوشته مشترک احسان رحیم دل و علیرضا رحیم دل و کار علیرضا رحیم دل نام نمایشی است که از پاکدشت در جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۸ در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

در چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر ۷ نمایش در بخش محیطی اجرا می‌شوند.

نمایش «هفت خوان» نوشته محمد یوسفی و آشا شاملو و کار میثم یوسفی از تهران در محوطه باز تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش راس ساعت ۱۶:۳۰ اجرا دارد.

نمایش«املت با گوجه فرنگی ایرانی» نوشته میثم سر آبادانی و پارسوا پاکیزه دیگر نمایش محیطی است که ساعت ۱۷ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«مونگ بهیتی» نام نمایشی است به نویسندگی محسن اردشیر و کارگردانی غنچه شکوهیان و محسن اردشیر که از آمل در محوطه برج میلاد و در ساعت ۱۱ اجرا می‌شود.

نمایش «روایت پیچیده یک کلنگ زنی ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی که از تفرش در جشنواره شرکت کرده است، دیگر نمایشی است که در بخش محیطی چهارمین روز جشنواره اجرا دارد. این نمایش ساعت ۱۸ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش «مستند پخش نشده میرزا» به نویسندگی احمد صمیمی و هنا پردیسان و کارگردانی احمد صمیمی از تهران راس ساعت ۱۸:۳۰ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش «داستان مردم» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی از شازند ساعت ۱۶ در فضای باز خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

نمایش «افسانه دشت بی باران» نوشته و کار رسول حق شناس که از ورامین در جشنواره شرکت کرده است، راس ساعت ۱۶:۳۰ در فضای باز خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

نمایش « فیش» نیز نوشته کاوه مهدوی و کار رستا رضوی از ورامین دیگر نمایش محیطی جشنواره در روز ۴ بهمن ماه است. این نمایش ساعت ۱۱ در محوطه برج میلاد اجرا می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.

نظر شما
پرونده ویژه