«دیده ور» و «قاب بازی» در جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۳:۰۷
کد خبر: ۵۱۱۷۲۴
«دیده ور» و «قاب بازی» در جشنواره تئاتر فجر منتشر شد
کتاب های «دیده ور» و «قاب بازی» در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر منتشر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا،کتاب «دیده‌ور» شامل آثار برگزیده مسابقه پوستر و هویت بصری سی ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

در این دوره از مسابقه پوستر و هویت بصری تئاتر در جشنواره فجر، ۱۰۰ طراح با ۳۵۳ اثر شرکت کردند که از این میان ۶۹ اثر از ۴۲ طراح به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب و در این کتاب منتشر شدند.

مازیار تهرانی، قباد شیوا و مجیدکاشانی، اعضای هیات داوران این مسابقه بودند. کتاب ۱۱۸ صفحه دارد و پیام سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بیانیه هیات داوران و معرفی مختصری از هیات داوران، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.

پوسترهایی از نمایش‌های «برگشتی در کار نیست»، «روایت عاشقانه»‌، «بزم و رزم»، «قطاری که تمام نشد»، «جاودانگی»، «سهراب و آغاز گرگ»، «دور از دسترس اطفال نگهداری شود»، «وقتی زنجره‌ها شیهه می‌کشند»‌، «کی گفت آری، کی گفت نه»، «اشک‌های خدا شور نیست»، «کازینو»، «آیدا»‌، «چسب زخم» و « مونولوگ» برگزیده‌های این مسابقه بودند که در این کتاب منتشر شده‌اند.

آثار برگزیده مسابقه عکس جشنواره تئاتر فجر در «قاب‌بازی»

 کتاب «قاب‌بازی» شامل آثار برگزیده مسابقه عکس سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

در این دوره از مسابقه عکاسی تئاتر، ۲۰۶ عکاس با ۱۰۳۰ عکس شرکت کردند که از این میان ۵۵ عکس از ۷۰ عکاس به عنوان آثار برگزیده انتخاب و در این کتاب منتشر شدند.

سیف‌الله صمدیان، عباس کوثری و رضا کیانیان، اعضای هیات داوران این مسابقه بودند. کتاب ۹۱ صفحه دارد و پیام سعید اسدی دبیر سی و چهارمین و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بیانیه هیات داوران و معرفی مختصری از هیات داوران، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.

عکس‌هایی از نمایش‌های «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی و «خانه ابری»‌ به کارگردانی سیامک احصایی، حمید پورآذری «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی تبسم ارگی، «کسوف» به کارگردانی ایوب آقاخانی، « بیرون پشت در» به کارگردانی ایمان اسکندری، «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمدرحمانیان، «رقص مرگ بی لالا» به کارگردانی یاسرخاسب، «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی»‌ به کارگردانی علی رفیعی، «در بارانداز» به کارگردانی امیرکاوه آهنین جان، «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده، «خرس و خواستگاری» به کارگردانی محمد حسن معجونی، «سوءتفاهم»‌ به کارگردانی محمد مهدی‌ شاهی و «فستیوال ماها: پیش درآمد رازهای پارسی» به ‌کارگردانی سینا صابری در زمره برگزیده‌های این مسابقه بودند که در این کتاب منتشر شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز