حسین شهابی در گفتگو اختصاصی با برنا:

اوج بازی امیر جعفری را در "آزاد به قید شرط" تماشا خواهید کرد/ "دوران سرطانی" فیلم باوقار و آرامی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۶:۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۱۲۳۷۶
اوج بازی امیر جعفری را در آزاد به قید شرط تماشا خواهید کرد/ دوران سرطانی فیلم باوقار و آرامی است
حسین شهابی فیلمساز و نویسنده سینما از چگونگی ساخت "آزاد به قید شرط" و نقش آفرینی امیر جعفری در آن سخن گفت.

حسین شهابی کارگردان فیلم سینمایی "دوران سرطانی" در ارتباط با نحوه ساخت این اثر سینمایی به خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، گفت: فیلمنامه "آزاد به قید شرط" از چند سال قبل آماده بود ولی بنا به دلایل مختلفی چون تامین هزینه های ساخت این سناریو، موفق به ساخت آن نشدم.

وی در ادامه اضافه کرد: چند سال قبل زمانی که امیر جعفری بازیگر نقش اصلی " آزاد به قید شرط" در یکی از فستیوال‌های خارجی حضور یافت، این سناریو را مطالعه کرد و برای بازی در آن ابراز تمایل کرد که البته تغییراتی را در این سناریو به نسبت نسخه اولیه مشاهده می‌کنید.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا "آزاد به قید شرط" اصحاب رسانه و مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد، گفت: بله، شک ندارم این اتفاق رخ خواهد داد ولی اینکه غافلگیری شکل گرفته منفی یا مثبت است را نمیدانم، ولی مطمئنا هستم که با واکنش های متفاوتی روبه‌رو خواهم شد.

شهابی در مورد نقش آفرینی امیر جعفری در "آزاد به قید شرط" گفت: ولی بازیگر بسیار توانایی است و استعداد بسیار زیادی در ایفای نقش دشوار و پیچیده دارد، به نظرم اوج بازی جعفری را در این فیلم شاهد خواهید بود به طوری که از تماشای آن متعجب خواهید شد.

این فیلمساز در ارتباط با عدم حضور "دوران سرطانی" در سی و پنچمین جشنواره فیلم فجر، خاطرنشان کرد: موضوع این فیلم آرام و باوقار است و با احترام به سلیقه هیات داوران، این دست آثار شاید در مهمترین جشنواره سینمایی سال جایی ندارند، زیرا آثاری در جشنواره فیلم فجر حاضر خواهند شد که شور و حرارت بیشتری را به آن تزریق کند، البته شاید عدم انتخاب این فیلم دلایل دیگری داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز