اختصاصی برنا:

بهنوش بختیاری : به احترام مردم هزینه می‌کنم تا این فیلم انسان‌دوستانه در همه ایران پخش شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۴۰:۰۷
کد خبر: ۵۱۲۵۰۹
بهنوش بختیاری : به احترام مردم هزینه می‌کنم تا این فیلم انسان‌دوستانه در همه ایران پخش شود
با همت و هزینه شخصی بهنوش بختیاری فیلم درباره آمنه، گزارش یک اسیدپاشی به کارگردانی احمد عبداللهیان بلوچی در 15 شهر دیگر کشورمان هم پخش شد تا تقریباً در بیشتر شهرهای ایران این فیلم تاثیرگذار اجتماعی توزیع شده باشد

 به گزارش خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، بهنوش بختیاری بازیگر سینما که در اقدامی قابل ستایش وقتی متوجه شد کارگردان درباره آمنه، خودش مشغول پخش فیلم است! تهیه و پخش این فیلم را بر عهده گرفت طی گفت و گویی اظهار داشت : پس از اینکه هماهنگی های پخش فیلم در تهران،کرج،گیلان، مازندران، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، بوشهر را انجام دادم.

وی افزود: با توجه به درخواست مردم و پیام های محبت آمیزی که از هموطنان عزیزم در سایر شهرها دریافت کردم تصمیم گرفتم فیلم درباره آمنه، گزارش یک اسیدپاشی را به شهرهای دیگری هم بفرستم تا مردم عزیزمان بتوانند این اثر انساندوستانه را ببینند. تبریز، گرگان، یزد،سمنان، قزوین، نوشهر، قائمشهر، آمل،اراک،دزفول،زاهدان،رفسنجان، بیرجند، نجف آباد،ساری 15 شهر دیگری هستند که به تازگی فیلم در این شهرها پخش شده و امیدوارم مورد توجه مردم قرار بگیرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد اینکه چطور هزینه سنگین پخش فیلم در همه نقاط ایران را آن هم برای فیلمی مستند متقبل شده است گفت : کم و بیش در جریان کم لطفی های فراوانی که در حق کارگردان مستعد این فیلم شد بودم اما وقتی دیدم زحمات چند ساله اش نادیده گرفته شده نتوانستم طاقت بیاورم و تمام تلاشم را به کار بستم تا این فیلم به صورت مناسبی در سراسر کشور پخش شود. بختیاری در ادامه افزود : به احترام مردم عزیزمان هزینه میکنم تا این فیلم تاثیرگذار و انساندوستانه در همه ایران پخش شود.

بختیاری در ادامه یادآور شد: دیده شدن فیلم کمترین کاریست که باید انجام میشد اما آنهایی که باید این این کار را انجام می دادند ظاهراً تمایلی برای این امر نداشتند! این فیلمساز برای ساخت فیلمش دغدغه داشته و دغدغه او، جسارت و پیگیری های چند ساله اش برایم بسیار ارزشمند بود و الان از اینکه توانستم با لطف خداوند به او کمک کنم خوشحالم. این هنرمند محبوب همچنین اضافه کرد : نگران ضرر و زیان احتمالی هزینه های پخش فیلم نیستم، همین که بتوانم مسیر فیلمساز مستعدی را تغییر دهم برایم کافیست و پیام های محبت آمیز مردم که واقعاً در این مدت ابراز لطف داشتند و من را شرمنده خود کردند خستگیم را از بین برد. فقط خواهشم از مردم این است که نسخه اورجینال فیلم را تهیه کنند تا به این گروه زحمتکش و پر تلاش شهرستانی احترام گذاشته شود. بختیاری در پایان به این سوال که در مورد سختی های پخش فیلم با توجه به اینکه کار وی پخش فیلم نیست فقط به این نکته اکتفا کرد:ترجبح میدهم در مورد روزهای سختی که گذشت در فرصتی مناسب صحبت کنم،فقط خدا را شاکرم که از فیلمی قابل دفاع که مورد تحسین مردم و رسانه ها قرار گرفته حمایت کردم.

گفتنی است فیلم مستند درباره آمنه، گزارش یک اسیدپاشی به کارگردانی احمد عبدالهیان بلوچی که به زندگی آمنه بهرامی معروفترین قربانی اسیدپاشی با حضور سی چهره مطرح سینما، تلویزیون، موسیقی و ورزش ایران هفت سال تصویربرداریش زمان برد بیست و یک ماه در بلاتکلیفی پخش در شبکه نمایش خانگی قرار داشت و سرانجام با حمایت بهنوش بختیاری در سراسر کشور پخش شده است.
نظر شما