گزارش برنا از نشست خبری فیلم سینمایی "شماره ۱۷ سهیلا"

محمود غفاری: فقط سیدزاده از ساخت "شماره ۱۷ سهیلا" حمایت کرد/ تشکر از حجت الله ایوبی

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۷:۴۱
کد خبر: ۵۱۳۴۵۰
محمود غفاری: فقط سیدزاده از ساخت شماره ۱۷ سهیلا حمایت کرد/ تشکر از حجت الله ایوبی
نشست خبری فیلم سینمایی "شماره 17 سهیلا" دقایقی قبل با حضور رییس سازمان سینمایی در سالن شهریار برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دقایقی پیش نشست خبری فیلم سینمایی «شماره 17 سهیلا» در برج میلاد آغاز شد. 

در این نشست خبری محمد توکلی تدوینگر، مهدی ابراهیم زاده صدابردار، زهرا داوود نژاد بازیگر، مهرداد صدیقیان بازیگر، محمود غفاری کارگردان، امیر سیدزاده تهیه کننده، محمد سیدزاده مدیر تولید و مهناز جارچی دستیار کارگردان و طراح لباس حضور داشتند. 

از اتفاقات خاص این نشست خبری حضور رئیس سارمان سینمایی (حجت الله ایوبی) در جلسه بود. همچنین در میانه برگزاری نشست خبری، دبیر جشنواره و مدیر کاخ جشنواره (محمد حیدری و بهروز غریب پور) هم به سالن آمدند.
 
غفاری کارگردان این فیلم در ابتدای نشست خبری گفت: خودم در آستانه چهل سالگی هستم. از چند سال پیش دیدم، برخی معضلات اجتماعی در حال فزونی است. لذا سوژه این فیلم برای من جذاب شد. از طرفی پرداختن به سوژه‌هایی که مرتبط با قشر بانوان جامعه است، سخت و البته جذابیت های خود را دارد.

وی درباره دورخوانی و تمرین پیش از فیلمبرداری گفت: از قبل با بازیگران تمرین نمی‌کنم. بلکه آنها را در لحظه قرار می‌دهم؛ کمی سخت است اما نتیجه آن تازگی و قوی‌تر بودن حس بازیگر است . پروسه ساخت این اثر سخت بود. فقط سیدزاده بود که حمایت کرد و از سویی ساخت این اثر برای او دردسر شد. 

غفاری افزود: این فیلم ظرفیت این را داشت که تلخ شود اما عناصر زیادی به کار بردم که از آن دوری کنم تا با زبان دیگری بیان شود. این فیلم سرمایه گذار بخش خصوصی دارد  که با ریسک بالایی ساخت آن را قبول کرد.

ابراهیم زاده صدابردار فیلم «شماره 17 سهیلا» در این جلسه بیان کرد: صدابرداری این فیلم بسیار سخت بود که خوشبختانه به خوبی پیش رفت. 

زهرا داوودنژاد بازیگر اصلی این فیلم اظهار داشت: سالها بود به دلایل مسائل شخصی از سینما دور بودم و فضای کارها به نحوی نبود که قدرت مانور دلشته باشم؛ اما زمانی که فیلمنامه این اثر به دستم رسید، دیدم همه چیز درست است. 

وی افزود: عملکرد غفاری را در «این یک رویاست» دیده بودم و باور داشتم به کاری که انجام می‌دهد، ایمان دارد و کاربلد است. خوشبختانه این فیلم از دل و جان برآمد و بر دل و جان نشست.

ا، 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز