بازی منتقد سینما در «صحنه‌هایی از زندگی یک کارگاه»

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۱:۳۷
کد خبر: ۵۱۴۳۱۰
بازی  منتقد سینما در «صحنه‌هایی از زندگی یک کارگاه»
حمیدرضا صدر منتقد پیشکسوت سینما در فیلم سینمایی «صحنه‌هایی از زندگی یک کارگاه» به کارگردانی علیرضا رسولی‌نژاد به عنوان بازیگر جلو دوربین رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، این فیلم همزمان با جشنواره فجر در سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های هنر و تجربه به نمایش گذاشته می‌شود و  در شش سانس به نمایش گذاشته می‌شود.

«صحنه‌هایی از زندگی یک کارگاه»  در سینما چارسو(۳)  پنجشنبه۱۴بهمن در سانس ۱۹ و پنجشنبه۲۱بهمن در سانس ۱۶/۳۰ در سینما کوروش سه‌شنبه۱۲بهمن، در سانس ۲۰/۳۰ و چهارشنبه۲۰بهمن، ساعت ۱۸ و خانه هنرمندان  پنجشنبه۱۴بهمن،  در سانس ۲۰ وچهارشنبه۲۰بهمن در سانس  16 به نمایش گذاشته می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در یکی از روزهای سرنوشت‌ساز پاییز نامهٔ مشکوکی به دست پسری جوان می‌رسد. او درگیر ماجرایی کارآگاهی می‌شود، ولی برای تبدیل شدن به یک کارآگاه خصوصی واقعی موانعی وجود دارد.

بهراد موسوی، نگار تاجر، نیلوفر نیکسار، شاهین بازیل، حسام نورانی، آیدا ذاتی، آرش لطفی، پوریا جهانشاد، دانا جعفری و حمیدرضا صدر بازیگران این فیلم هستند. رسولی‌نژاد نویسندگی، طراحی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد.

عوامل پشت دوربین این فیلم عبارتند از: فیلمبردار: رضا تیموری، تدوین: حسین توکلی، صدابردار: شاهین پورداداشی، صداگذار: محمد‌مهدی جواهری‌زاده، موسیقی: انتخابی (تنظیم: حمید خداپناهی، نوید خداوندی)، دستیار کارگردان: سهند سرحدی، دستیار و برنامه‌ریز: شیرین قادر، دستیار فیلمبردار: سهیل صباحی، عکاس: پانته‌آ هاشمی، تهیه‌کننده: علیرضا رسولی‌نژاد 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز