«بازی دوم» حسن احمدی به بازار آمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۱۴۷۴۰
«بازی دوم» حسن احمدی به بازار آمد
رمان «بازی دوم» حسن احمدی در شرایطی راهی بازار شده که این نویسنده با رمانی در حوزه ادبیات پایداری دست به قلم است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن احمدی این روزها با رمانی ویژه ادبیات پایداری دست به قلم است.ماجراهای این رمان که شخصیت اصلی ان فردی به نام محسن است، از دو نگاه  بطور موازی دنبال می‌شود. از نگاه مادر پیر و رنجور محسن و از دید محسن ...

موزه عبرت ایران مسئولیت نشر این اثر را بر عهده خواهد داشت.

در پی برنامه موزه عبرت ایران مبنی بر ضبط و ثبت خاطرات مبارزان در قالب زندگی‌نامه‌های داستانی و رمان ویژه کسانی که در رژیم سابق در این مکان مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، این نویسنده نیز به تازگی دست به قلم شده است.

قاسم حسن‌پور، مدیر موزه عبرت ایران در مورد این طرح پیش‌تر گفته بود: به دنبال اظهارنظر ناشیانه خائنی همچون ثابتی که با انتشار کتاب‌هایی درصددند چنین وانمود کنند که تمامی کسانی که در این مکان و در دوره پهلوی شکنجه شده‌اند، دارای سوابق مبارزات مسلحانه بوده‌اند ما بر آن شدیم تا ضمن گفت‌وگو با آن‌هایی که در این مکان مورد شکنجه و آزار قرار گرفته‌اند خاطرات و زندگی‌نامه آن‌ها را در قالب رمان و زندگی‌نامه‌های داستانی بلند تنظیم کنیم. تا کنون ۸۴ پروژه در این راستا کلید خورده است و ۱۲۰ نویسنده حرفه‌ای در کنار تعدادی از جوانان نوقلم در این زمینه با ما ابراز همکاری کرده‌اند و قرار است مجموعه‌ای از این آثار در دهه فجر سال جاری  با حضور پدیدآورندگان آن‌ها رونمایی شود.

به تازگی کتاب «بازی دوم» به قلم حسن احمدی با همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان راهی بازار شده است.

احمدی در مورد این کتاب خود گفت: مادربزرگ می‌خواهد نوشتن رمان جدیدش را آغاز کند. شخصیت‌های رمان او این بار نوه‌هایش هستند. مادر بزرگ، در واقع یک بازی را با نوه‌هایش شروع کرده است. اما داستان به شکل دیگری پیش می‌رود. در همان آغاز داستان نوه‌ها و خودش به موجودات دیگری تبدیل می‌شوند. رمان مادربزرگ را دخترک ژولیده که به نوعی نقش شیطانک را در خانه مادربزرگ دارد، به دلخواه تغییر می‌دهد و هر بلایی را که دوست دارد سر شخصیت‌های داستان می‌آورد، چنان که خود مادربزرگ هم از شخصیت‌های کتاب جدیدش می‌شود.

بازی دوم را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه مجموعه رمان نوجوان امروز در 224 صفحه چاپ و منتشر کرده است. این رمان دومین کتاب احمدی از این مجموعه است.رمان اول این نویسنده با عنوان «بازی ها و لحظه‌ها» منتشر شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز